Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt
Elektronikus úton jelenleg többek között pótdíjmaximalizálás és részletfizetés kérhető, de meghatározott feltételek esetén lehetőség van az elírt rendszám javítására, a felségjelzés módosítására vagy rendszámcserével kapcsolatos ügyek intézésre is. A NÚSZ Zrt. azt kéri ügyfeleitől, hogy amennyiben más ügyet szeretnének intézni, azt mindenféleképpen jelezzék telefonon vagy online. A társaság minden ügyféllel felveszi a kapcsolatot az ügyfél által megadott elérhetőségen.
A NÚSZ Zrt. telefonos ügyfélszolgálata belföldről és külföldről a +36 (36) 587-500 telefonszámon érhető el. A társaság ügyintézői magyar nyelven 0-24 órában, angol nyelven minden nap, német nyelven hétköznap 8-16 óráig fogadják az ügyfelek hívását. E-mailben az e-matricás rendszert érintő ügyekben az ugyfel@nemzetiutdij.hu, a HU-GO elektronikus útdíjat érintő esetekben pedig az ugyfel@hu-go.hu címen lehet jelezni az ügyintézési szándékot. A társaság postai levelezési címe: Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt., 1380 Budapest, Pf.: 1170.
A NÚSZ Zrt. felhívja a figyelmet, hogy a személyes ügyfélszolgáltatás átmeneti felfüggesztése nem mentesíti az ügyfeleket az ügyintézés felelőssége, illetve az úthasználati jogosultság megfizetése alól.
A NÚSZ Zrt. e-matrica vásárlásához az ematrica.nemzetiutdij.hu, a HU-GO e-útdíj rendezéséhez pedig a hu-go.hu internetes oldalát ajánlja.
Az ügyfélszolgálati szolgáltatásokról részletes tájékoztatás pedig a NÚSZ honlapján található: https://nemzetiutdij.hu/articles/article/ugyfelszolgalati-szolgaltatasok.