Ford ST
Ahogy az ST megnevezés is jelzi, az autóban kifinomult sport-technológiák működnek, például a szegmensben egyedülinek számító mechanikus, részlegesen önzáró differenciálműve (LSD), illetve a szabadalmaztatott erővektor szabályozású rugók. A Puma ST emellett választható üzemmódokat is kínál, többek közt Sport beállítást és – egy Ford Performace modellben most először – Eco üzemmódot, így a vezető rendkívül sokféle forgalmi helyzethez hozzáigazíthatja autója karakterét.
Az innovatív megoldások együttese az immár Európa-szerte híres Ford Performance autók felvillanyozó vezetési élményét nyújtja, miközben a Ford új kompakt SUV-modellje a kategóriában elvárt kényelmet és sokoldalúságot is hiánytalanul biztosítja.
A hajtásról egy 200 lóerős, 1,5 literes EcoBoost motor1 gondoskodik. A tökéletesített futóműben egyedi csatoló rudat, kanyarstabilizátort és lengéscsillapítókat találunk. A normál Puma modellhez képest 25 százalékkal gyorsabb lett a kormányreakció, és a fékek is 17 százalékkal nagyobb méretűek. Speciális fejlesztésű Michelin Pilot Sport 4S gumiabroncsok segítenek kiaknázni az agilis Ford SUV menetdinamikáját.
A teljesítménynövelő fejlesztések és az agresszív stílus mellé olyan innovatív megoldások társulnak, mint az autók közti kommunikációra2 épülő Vészhelyzeti előrejelzés, vagy a mindennapi használhatóságot javító Ford MegaBox, ami 80 literes teret kínál a csomagtérpadló alatt.
Az autóban ugyanaz a közvetlenül és simán kapcsolható, hatfokozatú manuális sebességváltó működik, mint a Fiesta ST-ben; a rövidített végáttételnek köszönhetően a Puma ST 6,6 másodperc alatt gyorsít 0-100 km/órás tempóra, és a 19 colos könnyűfém keréktárcsákon gördülő jármű végsebessége 220 km/óra.