Mercedes-Benz

A Mercedes-Benz az ügyfélkiszolgálásban is vezető szerepet tölt be

2014.11.08.

Az összes kategóriában első helyen végzett a Mercedes-Benz Hungária Kft. a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” megmérettetésén. A csillagos márka már a korábbi években is több kategóriában dobogós, illetve első helyezést ért el. Az idei hármas győzelemmel a kis- és középvállalatok versenyében egyedülálló sikertörténet íródott.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. minden kategóriában első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű felmérésében. A díjat azok a márkák birtokolhatják, amelyek teljesítménye kiemelkedőnek bizonyul a meghirdetett –személyes, telefonos és elektronikus– ügyfélkiszolgálási kategóriákban. A Mercedes-Benz 2014-ben mindhárom kategóriában az első helyen végzett a kis- és középvállalatok között. A versenyben a különböző iparágakat képviselő hazai és külföldi szereplők egymással és más ágazatok képviselőivel versenyeznek.

Az ügyfélelégedettség nem csupán egy kampány

A Mercedes-Benz hazai vezérképviselete először 2011-ben indult a leginkább ügyfélbarát vállalat címéért, és akkori sikereire azóta sem cáfolt rá. Ennek alapja a márka évekkel ezelőtt indított nemzetközi „Delightful Customer Care”, azaz „Lelkesítő Ügyfélkiszolgálás” programja, amely különleges megközelítése a márkával kapcsolatba kerülők kezelésének. A kezdeményezés szerint nem csupán az ügyfélkiszolgálás minőségén javít a vállalat, hanem az egyes ügyfelek kérdéseire, kéréseire és igényeire egyéni válaszokkal reagál. A csillagos márka ugyanis minden ügyfelének személyre szabott megoldásokat kínál, így a hétköznapi értelemben vett ügyfélszolgálat nem lehet teljes mértékben kielégítő megoldás. A folyamatos fejlődés nyomon követhető a Mercedes-Benz által a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” versenyen elért helyezéseken, különösen az idei eredmény fémjelzi a márka törekvéseinek jelentős sikerét.

A minőség nem csak az utakon fontos

A Mercedes-Benz autói a kezdetektől fogva a minőséget és a megbízhatóságot képviselik. A vonzerő, a tökéletesség és a felelősségtudat azonban nem szabad, hogy csak a modellekben tükröződjön. A különböző szolgáltatások –a próbaúttól a kötelező átvizsgálásig– legalább olyan színvonalat kell, hogy képviseljenek, mint az utakon futó járművek. Ezért a Mercedes-Benz magyarországi vezérképviselete -a kiterjedt kereskedői hálózattal szoros együttműködésben- arra törekszik, hogy minden érdeklődő és tulajdonos számára a legértékesebb információkat és leghasznosabb segítséget nyújtsa.

„Filozófiánk szerint az autók és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások tekintetében a vezetők nem öt csillagot érdemelnek, hanem egyet - ám ez az egy legyen az autó elején. Ügyfeleinknek a legmagasabb szintű élményt nyújtjuk, hogy számukra a márkával fenntartott kapcsolat kiemelkedő jelentőségűvé váljon. Az ügyfélkiszolgálásra is érvényes jelmondatunk: A legjobbat vagy semmit!”- fogalmazott Ingo Fröhlich, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója az idei, jelentős győzelemmel kapcsolatban.

Az objektivitás elengedhetetlen

A ClientFirst Consulting Kft. felmérése nem a szándékot és nem a kezdeményezéseket méri. Több száz objektív felmérés és tesztlátogatás alapján állítja össze a szakértői csoport a rangsort, amely az értékelt vállalkozások számára reális visszajelzést nyújt ügyfélkiszolgálásuk minőségéről. A Mercedes-Benz számára megtisztelő, hogy ezek alapján mind a három ügyfélkiszolgálási kategóriában a lista élén végzett.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.20
Az Energiaügyi Minisztérium közleménye szerint márciusban 80 százalékkal nőtt az értékesítés 2023-....
2024.04.20
A TCR World Tour egyetlen magyar versenyzője az első helyről indulhat a szombati első futamon....
2024.04.20
A címvédő és háromszoros világbajnok Max Verstappen, a Red Bull versenyzője volt a leggyorsabb a ....
2024.04.20
Rendkívül izgalmasan alakul a rali-vb szezon második aszfaltos versenye, ugyanis még Ogier is....
2024.04.20
Megközelítette az 1500-at a hazánkban a tavaly eladott kínai autók száma és ebbe nem számoltuk bele....
2024.04.20
Azt gondolta, jó ötlet felmászni a méregdrága szupersportkocsira. ..
2024.04.20
A negyedik helyről rajtoló Max Verstappen, a Red Bull címvédő és háromszoros világbajnok....
2024.04.20
Németországnak nem sikerült elérnie kitűzött klímaterveit, úgyhogy egészen szokatlan tervekkel....
2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....