Németország

Münchenben nyitotta meg európai központját a kínai cég

2021.11.22.

A kínai Great Wall Motor gyártó megnyitotta európai központját Münchenben. A csapat létszáma 2022-ig várhatóan 300 főre nő – írja az automobilwoche.de

 

Az európai központ megnyitása Münchenben (balról): Dr.  Ulrike Wolf (a bajor Gazdasági Minisztérium miniszteri igazgatója), Clemens Baumgärtner (Müncheni gazdasági tanácsadó), Xianghua Qiao (a GWM Europe vezérigazgatója), Bernd Riedel (BMW).  (Fotó: Great Wall Motor Deutschland GmbH)

Miután a Great Wall Motor szeptemberben a Wey prémium SUV márka és az Ora elektromos márka bemutatásával debütált Európában az IAA Mobility-n, a kínai gyártó most megnyitotta európai központját Münchenben – jelentette be a cég.  Ennek során a Great Wall folyamatosan bővíti müncheni központjában dolgozói létszámát.  A csapat létszáma 2022-ben várhatóan 300 főre nő.

"Kína egyik legsikeresebb autógyártójaként már sikeresen megvettük a lábunkat számos nemzetközi piacon. Az európai bevezetés fontos mérföldkő a Great Wall Motor számára. Ambiciózus céljaink vannak ezen a piacon is" - mondta Qiao. Xianghua, a Great Wall Motor Europe vezérigazgatója.  A lépés szükséges ahhoz, hogy globálisan versenyképes autógyártóvá váljunk.

Az SVolt a Saar-vidéken fektet be

A müncheni európai iroda létrehozásával megerősödik és bővül az együttműködés a vállalati központ és a regionális döntéshozók, beszállítók között. Ez magában foglalta a Baoding Great Wall Holding befektetéseit is az ellátási lánc mentén: a Great Wall Motortól kiválva, ma már független high-tech cégként működő SVolt összesen kétmilliárd eurós beruházást tervez a Saar-vidéken két helyen. A legkorszerűbb, 24 gigawattóra kapacitású, végső bővítési szakaszban lévő cellagyár, valamint modul- és nagyfeszültségű tárológyár épül.

A hangsúly a felhasználó-orientált megközelítésen van – az európai ügyfelek kívánságaihoz és igényeihez igazodva.  A Great Wall egy úgynevezett "társteremtő közösséget" épít majd: a Wey és az Ora alkalmazásokkal a cég egy olyan platformot szeretne létrehozni, amelyen a felhasználók kapcsolatba léphetnek a márkával és termékeivel. "Szeretnénk bevonni felhasználóinkat a termékfejlesztési folyamatba" - mondta Qiao. Az ügyfelekkel való központi kapcsolattartási pontok a 2022-ben Münchenben és Berlinben megnyíló „Brand Experience Centerek” lesznek. Nemcsak minőségi termékeket kínálnak, hanem töltési, karbantartási és javítási szolgáltatást is.  

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2022.01.27
Ma már mindent elural a CO2 és az önvezetés, 40 évvel ezelőtt viszont jó üzletnek tűnt beszállni a....
2022.01.27
A Magyar Autóklub közlekedésbiztonsági kampányt indít a vasúti átjáróban történő közúti balesetek....
2022.01.27
A Vitesco autóipari beszállító több nagy megrendelést kapott a gyártóktól: egy milliárdos....
2022.01.27
A kínai Nio márka megnyitotta a 800. akkumulátorcserélő állomását , ezúttal a Hangzhou városban....
2022.01.27
Azt remélik, az új, i20 N alapú hibrid Rally1-es autóval végre az egyéni bajnoki címet is....
2022.01.27
Egy autómentő kisteherautó és egy személyautó csapódott egymásnak valamivel 14 óra után - írja a....
2022.01.27
A miskolci rendőrök előállították a férfit - írja a police.hu. ..
2022.01.27
A holland DSM is jelezte részvételét a májusi magyar kerékpáros körversenyen, a Tour de Hongrie-n,....
2022.01.27
Kiderült, milyen problémákkal kell szembenézniük az orosz autósoknak az ukrán válság miatt. ..
2022.01.27
Andrzej Duda lengyel elnök aláírta azt a törvényt, amelynek értelmében február 1-jétől július....