gumiabroncs piac

Négyévszakos teherabroncsok a Savatól

2016.04.29.

A Sava, Délkelet-Európa vezető abroncsmárkája bemutatja az új, kormányzott kerekekre szerelhető Sava Avant 4Plus abroncsot, illetve a hajtott kerekekre szerelhető Orjak 4Plus abroncsot. Ezek az európai minőségű, országúti tehergépkocsi-abroncsok a legújabb futófelületi mintázattal rendelkeznek, amely többek között négyévszakos felhasználást tesz lehetővé, sőt a téli abroncsokra vonatkozó követelményeknek is megfelel.

A négyévszakos felhasználás jelentette sokoldalúság mellett az új Sava 4Plus abroncsok további előnyöket is biztosítanak a költségtudatos flottaüzemeltetőknek, például az elődmodellhez képest 10%-kal nagyobb futásteljesítményt, illetve nagyobb méretválasztékot.

A Sava Avant 4Plus kormányzott abroncs hét méretben érhető el, beleértve egy új méretet is.  Az Avant 4Plus futófelület-profilja optimális nyomvonalat biztosít, így garantálva az egyenletes kopást és a nagy futásteljesítményt.  Ez a tulajdonság, valamint a futófelület lamelláinak geometriája segíti a futófelület alakváltozását, így javítva a tapadást nedves és jeges útviszonyok között. 

Mindezek ahhoz is hozzájárulnak, hogy az abroncsok megfeleljenek a téli használatra vonatkozó „3 hegycsúcs + hópihe” (3PMSF) és M+S szimbólumok követelményeknek.  További jellemző, hogy a legszélesebb, 385/55R22.5 és 385/65R22.5 méretű abroncsok hat bordával rendelkeznek, ami nagyobb rugalmasságot biztosít a korábbi 5 bordás kialakításhoz képest.  Ez is javítja a téli teljesítményt és a kopási tulajdonságokat.  Az új Sava Avant 4Plus kormányzott abroncs sokkal erősebb felépítésű és akár 10%-kal magasabb futásteljesítményt is biztosíthat az előző modellhez képest.

A hajtott kerekekre szerelhető új Orjak 4Plus abroncscsalád öt méretből áll, amelynél a megnövelt mintamélység javítja a futásteljesítményt.  Az abroncs vállrészén végrehajtott fejlesztések segítik a kezelhetőséget és stabilitást, illetve szintén hozzájárulnak a jobb téli teljesítményhez. 

Az M+S és a 3PMSF jelölések azt jelentik, hogy az Orjak 4Plus megfelelő az átlagos téli útviszonyok között történő használatra Európában.  Ugyanúgy, mint az Avant4 Plus abroncsok, az Orjak 4Plus abroncsok is 10%-kal magasabb futásteljesítményt biztosítanak az előző modellhez képest.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.08
A klasszikusok átka, vagy dicsérete, hogy sok utánzójuk akad, olykor még az utánzókat is utánozzák....
2025.12.08
Maradna a kétéves vizsgáztatási ciklus a tíz évnél idősebb autóknál is - közölte az Építési és....
2025.12.08
Az Osztrák Posta Bécsben üzembe helyezte 6000. elektromos járművét, egy Fiat e-Scudót. A vállalat....
2025.12.08
A SEAT & CUPRA két belső előléptetést jelentett be, amelyek tovább erősítik a vállalat....
2025.12.08
A Magna elektromos autókat fog gyártani a kínai GAC gyártó számára grazi üzemében – ezt a gyártó....
2025.12.08
Biatorbágy közelében, Hegyeshalom felé nagy a torlódás - írja a Katasztrófavédelem. ..
2025.12.08
Ukrán oldalon fennálló áramszünet miatt szünetelt a határforgalom a nagyhódosi közúti....
2025.12.08
A pozsonyi rendőrség december 3-án, szerdán egy közlekedési szabályokból tartott elméleti vizsga....
2025.12.08
Közel 100 nappal első Forma–1-es futama előtt az Audi már ízelítőt adott abból, milyen lesz a márka....
2025.12.08
Magam sem gondoltam volna, de néhány apró kellemetlenségtől eltekintve meglepően gördülékenyen....