gumiabroncs piac

Négyévszakos teherabroncsok a Savatól

2016.04.29.

A Sava, Délkelet-Európa vezető abroncsmárkája bemutatja az új, kormányzott kerekekre szerelhető Sava Avant 4Plus abroncsot, illetve a hajtott kerekekre szerelhető Orjak 4Plus abroncsot. Ezek az európai minőségű, országúti tehergépkocsi-abroncsok a legújabb futófelületi mintázattal rendelkeznek, amely többek között négyévszakos felhasználást tesz lehetővé, sőt a téli abroncsokra vonatkozó követelményeknek is megfelel.

A négyévszakos felhasználás jelentette sokoldalúság mellett az új Sava 4Plus abroncsok további előnyöket is biztosítanak a költségtudatos flottaüzemeltetőknek, például az elődmodellhez képest 10%-kal nagyobb futásteljesítményt, illetve nagyobb méretválasztékot.

A Sava Avant 4Plus kormányzott abroncs hét méretben érhető el, beleértve egy új méretet is.  Az Avant 4Plus futófelület-profilja optimális nyomvonalat biztosít, így garantálva az egyenletes kopást és a nagy futásteljesítményt.  Ez a tulajdonság, valamint a futófelület lamelláinak geometriája segíti a futófelület alakváltozását, így javítva a tapadást nedves és jeges útviszonyok között. 

Mindezek ahhoz is hozzájárulnak, hogy az abroncsok megfeleljenek a téli használatra vonatkozó „3 hegycsúcs + hópihe” (3PMSF) és M+S szimbólumok követelményeknek.  További jellemző, hogy a legszélesebb, 385/55R22.5 és 385/65R22.5 méretű abroncsok hat bordával rendelkeznek, ami nagyobb rugalmasságot biztosít a korábbi 5 bordás kialakításhoz képest.  Ez is javítja a téli teljesítményt és a kopási tulajdonságokat.  Az új Sava Avant 4Plus kormányzott abroncs sokkal erősebb felépítésű és akár 10%-kal magasabb futásteljesítményt is biztosíthat az előző modellhez képest.

A hajtott kerekekre szerelhető új Orjak 4Plus abroncscsalád öt méretből áll, amelynél a megnövelt mintamélység javítja a futásteljesítményt.  Az abroncs vállrészén végrehajtott fejlesztések segítik a kezelhetőséget és stabilitást, illetve szintén hozzájárulnak a jobb téli teljesítményhez. 

Az M+S és a 3PMSF jelölések azt jelentik, hogy az Orjak 4Plus megfelelő az átlagos téli útviszonyok között történő használatra Európában.  Ugyanúgy, mint az Avant4 Plus abroncsok, az Orjak 4Plus abroncsok is 10%-kal magasabb futásteljesítményt biztosítanak az előző modellhez képest.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2023.09.27
Az M0-s autóút déli szektorán az 1-es főúti végcsomópont felé, a 14-es km-nél két kamion ütközött....
2023.09.27
A dabasi nyomozók 48 óra alatt elfogtak két gépkocsitolvajt, és megtérítettek 15,5 millió forintot....
2023.09.27
Egri és tarnamenti focisták, világhírű magyar labdarúgás szakértő, állatbarát, jótékony heves....
2023.09.27
Tíz év után látható ismét Párizsban a Titanic történetét megidéző nagyszabású kiállítás, amelynek....
2023.09.27
Az új generációs Lexus NX szabadidőjármű számos innovatív szolgáltatása, megoldása között szürke....
2023.09.27
Ötödik generációs harci repülőgépek beszerzéséhez kérte a parlament jóváhagyását a román védelmi....
2023.09.27
Tudóscsoport jelentése az UFO-król.   ..
2023.09.27
Egy kamion és egy személyautó ütközött össze az M5-ös autópálya 86-os kilométerszelvényénél,....
2023.09.26
"Volt olyan autós a múlt héten vármegyénkben, aki egy órán belül kétszer került lencsevégre: a....
2023.09.26
14 évesen is jó a hibrid Lexus ..