gumiabroncs piac

Négyévszakos teherabroncsok a Savatól

2016.04.29.

A Sava, Délkelet-Európa vezető abroncsmárkája bemutatja az új, kormányzott kerekekre szerelhető Sava Avant 4Plus abroncsot, illetve a hajtott kerekekre szerelhető Orjak 4Plus abroncsot. Ezek az európai minőségű, országúti tehergépkocsi-abroncsok a legújabb futófelületi mintázattal rendelkeznek, amely többek között négyévszakos felhasználást tesz lehetővé, sőt a téli abroncsokra vonatkozó követelményeknek is megfelel.

A négyévszakos felhasználás jelentette sokoldalúság mellett az új Sava 4Plus abroncsok további előnyöket is biztosítanak a költségtudatos flottaüzemeltetőknek, például az elődmodellhez képest 10%-kal nagyobb futásteljesítményt, illetve nagyobb méretválasztékot.

A Sava Avant 4Plus kormányzott abroncs hét méretben érhető el, beleértve egy új méretet is.  Az Avant 4Plus futófelület-profilja optimális nyomvonalat biztosít, így garantálva az egyenletes kopást és a nagy futásteljesítményt.  Ez a tulajdonság, valamint a futófelület lamelláinak geometriája segíti a futófelület alakváltozását, így javítva a tapadást nedves és jeges útviszonyok között. 

Mindezek ahhoz is hozzájárulnak, hogy az abroncsok megfeleljenek a téli használatra vonatkozó „3 hegycsúcs + hópihe” (3PMSF) és M+S szimbólumok követelményeknek.  További jellemző, hogy a legszélesebb, 385/55R22.5 és 385/65R22.5 méretű abroncsok hat bordával rendelkeznek, ami nagyobb rugalmasságot biztosít a korábbi 5 bordás kialakításhoz képest.  Ez is javítja a téli teljesítményt és a kopási tulajdonságokat.  Az új Sava Avant 4Plus kormányzott abroncs sokkal erősebb felépítésű és akár 10%-kal magasabb futásteljesítményt is biztosíthat az előző modellhez képest.

A hajtott kerekekre szerelhető új Orjak 4Plus abroncscsalád öt méretből áll, amelynél a megnövelt mintamélység javítja a futásteljesítményt.  Az abroncs vállrészén végrehajtott fejlesztések segítik a kezelhetőséget és stabilitást, illetve szintén hozzájárulnak a jobb téli teljesítményhez. 

Az M+S és a 3PMSF jelölések azt jelentik, hogy az Orjak 4Plus megfelelő az átlagos téli útviszonyok között történő használatra Európában.  Ugyanúgy, mint az Avant4 Plus abroncsok, az Orjak 4Plus abroncsok is 10%-kal magasabb futásteljesítményt biztosítanak az előző modellhez képest.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.03.28
2024. április 1-től bevezetésre kerül a napi e-matrica Magyarországon. Az úthasználati jogosultság....
2024.03.28
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.03.28
Új hajtáslánccal bővül a Lexus első dedikáltan akkumulátoros elektromosnak fejlesztett modellje, a....
2024.03.28
Négy új hajó siófoki felavatásával vette kezdetét a 178. balatoni hajózási szezon csütörtökön. ..
2024.03.28
Két kulcsfontosságú modelljükhöz is ráncfelvarrást mutatott be a Seat és további két modell kaphat....
2024.03.28
Második évtizede viselhetik a büszke jelzőt Győrben: az Audi Hungaria üzemelteti a világ legnagyobb....
2024.03.28
Az új Toyota Yaris a kifinomult technológia és a vezetési élmény legfrissebb példája, mely a hibrid....
2024.03.28
Az érintett útszakaszon forgalomkorlátozásra lehet számítani - írja a Katasztrófavédelem. ..
2024.03.28
Idén januártól elektromos Peugeot e-Partneren érkezik a segítség azokhoz a dél-ausztráliai....
2024.03.28
Dr. Szászi István, a Bosch csoport vezetője Magyarországon és az Adria régióban volt a vendége a....