gumiabroncs piac

Négyévszakos teherabroncsok a Savatól

2016.04.29.

A Sava, Délkelet-Európa vezető abroncsmárkája bemutatja az új, kormányzott kerekekre szerelhető Sava Avant 4Plus abroncsot, illetve a hajtott kerekekre szerelhető Orjak 4Plus abroncsot. Ezek az európai minőségű, országúti tehergépkocsi-abroncsok a legújabb futófelületi mintázattal rendelkeznek, amely többek között négyévszakos felhasználást tesz lehetővé, sőt a téli abroncsokra vonatkozó követelményeknek is megfelel.

A négyévszakos felhasználás jelentette sokoldalúság mellett az új Sava 4Plus abroncsok további előnyöket is biztosítanak a költségtudatos flottaüzemeltetőknek, például az elődmodellhez képest 10%-kal nagyobb futásteljesítményt, illetve nagyobb méretválasztékot.

A Sava Avant 4Plus kormányzott abroncs hét méretben érhető el, beleértve egy új méretet is.  Az Avant 4Plus futófelület-profilja optimális nyomvonalat biztosít, így garantálva az egyenletes kopást és a nagy futásteljesítményt.  Ez a tulajdonság, valamint a futófelület lamelláinak geometriája segíti a futófelület alakváltozását, így javítva a tapadást nedves és jeges útviszonyok között. 

Mindezek ahhoz is hozzájárulnak, hogy az abroncsok megfeleljenek a téli használatra vonatkozó „3 hegycsúcs + hópihe” (3PMSF) és M+S szimbólumok követelményeknek.  További jellemző, hogy a legszélesebb, 385/55R22.5 és 385/65R22.5 méretű abroncsok hat bordával rendelkeznek, ami nagyobb rugalmasságot biztosít a korábbi 5 bordás kialakításhoz képest.  Ez is javítja a téli teljesítményt és a kopási tulajdonságokat.  Az új Sava Avant 4Plus kormányzott abroncs sokkal erősebb felépítésű és akár 10%-kal magasabb futásteljesítményt is biztosíthat az előző modellhez képest.

A hajtott kerekekre szerelhető új Orjak 4Plus abroncscsalád öt méretből áll, amelynél a megnövelt mintamélység javítja a futásteljesítményt.  Az abroncs vállrészén végrehajtott fejlesztések segítik a kezelhetőséget és stabilitást, illetve szintén hozzájárulnak a jobb téli teljesítményhez. 

Az M+S és a 3PMSF jelölések azt jelentik, hogy az Orjak 4Plus megfelelő az átlagos téli útviszonyok között történő használatra Európában.  Ugyanúgy, mint az Avant4 Plus abroncsok, az Orjak 4Plus abroncsok is 10%-kal magasabb futásteljesítményt biztosítanak az előző modellhez képest.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.22
A hónap tragikus híre, hogy motorozás közben életét vesztette egy fiatal kolumbiai motoros, aki....
2025.12.22
A MÁV-csoport idén is jelentős erőforrásokat fordított a vandalizmus, különösen a graffitis....
2025.12.22
Ha azt hittük volna, hogy Ken Block után nem képes stílusosabban megemlékezni 80-as évekbeli....
2025.12.22
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) megkötötte a szerződést a közbeszerzési eljárás nyertes....
2025.12.22
Amikor egy döntés életeket ment meg, nem maradhat régiós kísérlet: Flandria példája után....
2025.12.22
Annak ellenére, hogy egy vásárlói réteg szeretné, ha kaphatók lennének ilyen csekély....
2025.12.22
Forgalomlassulásra lehet számítani a M3 bevezető  –Róbert Károly körút – Árpád híd – Szentendrei út....
2025.12.22
Átadták hétfőn az M4-es autóút Törökszentmiklós és Kisújszállás közötti 34,3 kilométeres szakaszát....
2025.12.22
Mint minden klasszikusnak, a Peugeot 203-as családfájának is akadtak különös, egyedi ágai. Négy....
2025.12.22
Az Európai Unióban a jövőben jelentősen növelik az életciklusuk végére ért járművekből visszanyert....