rally

Nemzetközi élmenőkkel szállnak harcba a bajnoki címért Turán Friciék

2021.04.10.

A Turán Motorsport összeszokott párosa, Turán Frici és Bagaméri Laci az idei, hétfutamosra tervezett rallye szezonban is az abszolút bajnoki címért hajtja a megújult Volkswagen Polo GTI R5-öt. A versenyzők élesben a hétvégi orfűi teszten avatják fel a versenygépet.

Frici egy online szezonnyitó sajtótájékoztatón élőben leplezte le a Polo vadonatúj designját. Az autót a tavalyi évhez hasonlóan idén is a Korda Racing készíti fel az idényre. „Visszatekintve az elmúlt szezonunkra, sikeres évet zártunk, egy új csapattal, új autóval vágtunk neki a 2020-as idénynek, sok minden ismeretlen volt számunkra, de a céljaink, az elszántságunk azonosak voltak a Korda Racinggel. Végül a kategóriánkat megnyertük, abszolútban pedig egypontos hátránnyal a másodikok lettünk, amiből lehet építkezni az idei évben. Sok tapasztalatot szereztünk, jó volt a tempónk, a Hankook abroncsok is jól teljesítettek, és a szezon végére teljesen összehangba kerültünk a Polo-val. Mi minden évben nyerni szeretnénk, így 2021-ben is az a legfőbb célunk, hogy abszolút bajnokok legyünk” – kezdi Turán Frici.

„Idén már a negyedik közös szezonunkat kezdjük Fricivel, a tavalyihoz hasonlóan most is rendkívül erős mezőnyre számítunk, ahol tizedek fognak dönteni. Számomra a tavalyi idényzáró Mikulás Rali volt a csúcs, mert a veszprémi pályákra valahogy minden összeállt, az első pillanattól kezdve domináltunk. Örülük, hogy idén is a Polo-val mehetünk, kényelmesen érzem magam benne, minden kézre áll nekem is, én szeretem az ilyen zörgő, csattogó masinákat. Bízom benne, hogy hamarosan a nézők is csatlakozhatnak majd hozzánk a pályák szélén, hiszen mindig nagyon motiváló a szurkolásuk” – folytatja Bagaméri.

Friciéknek a 2021-es szezonban komoly technikai és mentális elvárásokkal kell szembenézniük, ugyanis idén külföldi sztárversenyzők is bemutatkoznak a magyar bajnokságban, sőt a fiatal magyar riválisokkal is egyre erőteljesebben számolni kell. „Úgy érzem, csúcsformában várjuk a rajtot, és a hétvégi orfűi teszt is egy jó lehetőség lesz arra, hogy még inkább kihozzuk az autóból a maximumot. Az, hogy külföldi nagy nevek is részt vesznek az ORB-ben, mindenképp emeli a magyar bajnokság színvonalát és nekünk, versenyzőknek is rendkívül motiváló. Ők azért jönnek ide, mert tetszenek nekik a pályák, a versenyek hangulata, és úgy érzik, érdemes itt rajthoz állniuk. Nekünk pedig kiváló húzóerők” – teszi hozzá Frici.

Az Országos Rallye Bajnokság a tervek szerint idén hétfutamos lesz, és a jövő hétvégén sorra kerülő Boldogkő Rallye-val veszi kezdetét Boldogkőváralján és környékén.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....