Nissan

A Nissan a legnagyobb előrelépést mutató autógyár az Interbrand szerint

2015.10.08.

A Nissan a világ legértékesebb márkanevei közé tartozik az Interbrand globális márkaarculati tanácsadócég besorolása alapján. Az Interbrand legfrissebb „Best Global Brands” tanulmánya alapján a Nissan tavalyi 56. helyezése után a 49. helyre lépett előre.A Nissan a világ legértékesebb márkanevei közé tartozik az Interbrand globális márkaarculati tanácsadócég besorolása alapján. Az Interbrand legfrissebb „Best Global Brands” tanulmánya alapján a Nissan tavalyi 56. helyezése után a 49. helyre lépett előre.

A Nissan 2011-ben szerepelt először a listán; ekkor a 90. helyen,  3,8198 milliárd dollárra becsült márkaértékkel. Az idei évben a Nissan javított a legtöbbet besorolásán az összes autógyártó közül.

„A Nissan pozíciójának elmúlt öt évben látott gyors javulása, a 90.-ről a 49. helyre azt mutatja, hogy jó úton haladunk, és meg tudjuk szólítani ügyfeleinket, miközben végig hitelesek is maradunk” – mondta el Roel de Vries, a Nissan globális marketingért, illetve márkaarculatért felelős alelnöke. „A Nissan izgalmas, innovatív globális arculata sikerünk egyik fő alkotóeleme.”

A tanulmány a „márkaegészség” javulásának hajtóerejeként kiemeli a Nissan sikerét az Y generáció megszólításában, hatékony szponzorációs tevékenységét, valamint különleges testreszabható modelljeit.  A Nissan márkaértékét mintegy 9,082 milliárd dollárra becslik, ami 19 százalékos növekedés jelent az előző év 7,6 milliárd dolláros értékéhez képest.

A jelentésben kiemelt szerepet kap a Nissan aktív szponzorációs tevékenysége a 2015-ös UEFA Champions League-ben kötődő vagy az amerikai NBC-n futó „The Voice” tehetségkutató műsorban, melyek sikeresen érték el a fiatalabb közönséget is. A tanulmányban említésre kerülnek a Nissan olyan modelljei is, mint a Design Studio csomaggal  a vásárlói igényekre szabható Juke vagy az európai ügyfeleknek újszerű tulajdonosi konstrukciókat kínáló LEAF.

A „Best Global Brands” az Interbrand évente publikált jelentése a világ legértékesebb kereskedelmi márkáiról. Az Interbrand módszere a vállalatot mint vagyontárgyat érintő beruházásokat és menedzsmentdöntéseket vizsgálja, figyelembe véve a pénzügyi teljesítményt, a márka vásárlási döntési folyamatokban betöltött szerepét, illetve erősségét.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.25
Az előzési tilalom érvényre juttatása és a követési távolság betartatása volt a fő cél. ..
2025.01.25
A 403-as úton lépett keményen a gázra egy gyorshajtó. ..
2025.01.25
Szövetségileg előírt forszírozások helyett a vásárlókra bízná Trump, hogy ki és milyen....
2025.01.24
A Kínában már jelenleg is kapható modell 2026-ban térhet vissza az Egyesült Királyságba és Európába....
2025.01.24
Magyarországra érkezett az első három Vectron-mozdony a járműflotta megerősítésére és....
2025.01.24
Kínai autó is van az Európában forgalmazott legbiztonságosabb személygépkocsik között, legalábbis....
2025.01.24
Az MVM Mobiliti 300 kilowattos (kW) ultragyors töltői már tíz helyszínen, egyebek mellett....
2025.01.24
Lássuk, milyen szokatlan termékek kerülnek még ki autógyártók kezeiből, gyártósorairól. ..
2025.01.24
Futurisztikus járművet épített a Toyota házi tuningspecialistája, a Modellista. A Concept Zero....
2025.01.24
Kecskemét és Magyarország egésze is sokat fog profitálni az együttműködésből a Mercedesszel, ez a....