Nissan

A Nissan a legnagyobb előrelépést mutató autógyár az Interbrand szerint

2015.10.08.

A Nissan a világ legértékesebb márkanevei közé tartozik az Interbrand globális márkaarculati tanácsadócég besorolása alapján. Az Interbrand legfrissebb „Best Global Brands” tanulmánya alapján a Nissan tavalyi 56. helyezése után a 49. helyre lépett előre.A Nissan a világ legértékesebb márkanevei közé tartozik az Interbrand globális márkaarculati tanácsadócég besorolása alapján. Az Interbrand legfrissebb „Best Global Brands” tanulmánya alapján a Nissan tavalyi 56. helyezése után a 49. helyre lépett előre.

A Nissan 2011-ben szerepelt először a listán; ekkor a 90. helyen,  3,8198 milliárd dollárra becsült márkaértékkel. Az idei évben a Nissan javított a legtöbbet besorolásán az összes autógyártó közül.

„A Nissan pozíciójának elmúlt öt évben látott gyors javulása, a 90.-ről a 49. helyre azt mutatja, hogy jó úton haladunk, és meg tudjuk szólítani ügyfeleinket, miközben végig hitelesek is maradunk” – mondta el Roel de Vries, a Nissan globális marketingért, illetve márkaarculatért felelős alelnöke. „A Nissan izgalmas, innovatív globális arculata sikerünk egyik fő alkotóeleme.”

A tanulmány a „márkaegészség” javulásának hajtóerejeként kiemeli a Nissan sikerét az Y generáció megszólításában, hatékony szponzorációs tevékenységét, valamint különleges testreszabható modelljeit.  A Nissan márkaértékét mintegy 9,082 milliárd dollárra becslik, ami 19 százalékos növekedés jelent az előző év 7,6 milliárd dolláros értékéhez képest.

A jelentésben kiemelt szerepet kap a Nissan aktív szponzorációs tevékenysége a 2015-ös UEFA Champions League-ben kötődő vagy az amerikai NBC-n futó „The Voice” tehetségkutató műsorban, melyek sikeresen érték el a fiatalabb közönséget is. A tanulmányban említésre kerülnek a Nissan olyan modelljei is, mint a Design Studio csomaggal  a vásárlói igényekre szabható Juke vagy az európai ügyfeleknek újszerű tulajdonosi konstrukciókat kínáló LEAF.

A „Best Global Brands” az Interbrand évente publikált jelentése a világ legértékesebb kereskedelmi márkáiról. Az Interbrand módszere a vállalatot mint vagyontárgyat érintő beruházásokat és menedzsmentdöntéseket vizsgálja, figyelembe véve a pénzügyi teljesítményt, a márka vásárlási döntési folyamatokban betöltött szerepét, illetve erősségét.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.07
Elgázolt egy embert a vonat a Békés vármegyei Tótkomlóson egy átjáróban  - közölte a Mávinform a....
2024.05.06
A Stellantis akoljában nem sok egyéniség születik, az Opel Corsa picit mégis más, mint a többi....
2024.05.06
Megérkezett a tavaly év végén beharangozott, megújult Lexus UX hibrid: a minden részletében....
2024.05.06
Amíg nálunk egyelőre nem jelentették be a Mazda6 utódját, addig a hatalmas piacnak számító Kínában....
2024.05.06
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.06
Baleset miatt jelentős torlódás alakult ki az M3-as autópályán a Budapest felé vezető oldalon, a....
2024.05.06
Soha vissza nem térő alkalom, hogy befotózhattam a Toyota Gazoo Racing gyári tréningautójába,....
2024.05.06
Olvasóink jelzése szerint a motorosok hosszú kilométereken keresztül menekültek a rendőrök elől,....
2024.05.06
2024 jól indult a gépjárműpiac számára, az első négy hónapban körülbelül 7.000 darabbal több....
2024.05.06
Hatalmas magyar siker Mugelloban, a Ferrari Challenge Europe Trofeo Pirelli 2024-es szezonjának....