Nissan Qashqai

A Nissan vissza szeretné csábítani a márka szerelmeseit

2021.10.19.

Különleges szervíz programmal és játékkal kedveskedik a Nissan.

Az európai CO2 szabályozás, a biztonsági normák szigorodása és nem utolsó sorban a globális félvezető hiány miatt az utóbbi időben áremelkedés tapasztalható az újautó piacon. Ezzel párhuzamosan hosszabb ideig tartják meg a tulajdonosok az autóikat, illetve egyre népszerűbb a használtautó vásárlás is. Mindezek következtében egyre fontosabb a használtautók szakszerű szervizelése versenyképes áron.

Az általános vélekedés szerint a márkaszervizek drágábban dolgoznak a független szervizekhez képest. Sokszor elfelejtjük, hogy a márkaszerviz magasabb üzemeltetési költségei mellett magasabb szintű szolgáltatást is tud nyújtani: gyári célszerszámok, folyamatosan képzett mesterszerelők, közvetlen egyeztetési lehetőség a gyártóval problémás javítások esetére, illetve gyári és alvázszám-specifikus alkatrészek rendelésének lehetősége, de sok további olyan szolgáltatást is kaphat itt az ügyfél, amik a független szervizekben gyári támogatás híján nem is elérhetőek. Nyilván a kisebb, nem az adott márkához köthető szervizek is igyekeznek képezni magukat, de nem jellemző a piacon, hogy egy autómárka továbbképzéseire a hálózatán kívülről is meghívjon szerelőket. Az is elképzelhető, hogy egy márkafüggetlen szerviz is megszerzi a gyári diagnosztikai eszközt, de a szoftvert nem tudja frissíteni gyártói támogatás nélkül.

A Nissan most egy olyan programmal állt elő, amelyben a fenti márkaszerviz szolgáltatásokat a garanciaidőn túli autóval rendelkező ügyfelek valóban versenyképes áron tudják igénybe venni. A Nissan Zen Szerviz lényege nemcsak a szakszerűség, hanem az ügyfelek nyugalma is. 

“Manapság, ha meghallja valaki azt a szót, hogy ’márkaszerviz’, azonnal az jut eszébe, hogy drága lesz. Célunk az, hogy eloszlassuk ügyfeleink fejében ezt a tévhitet. Számunkra elsődleges, hogy az ügyfelek a garanciaidő leteltével is bizalommal hozzák vissza gépjárműveiket a Nissan márkaszervizekbe. Ezért vezettük be a Nissan Zen Szervizt programot. A ZEN a távolkeleti kultúra szimbólumaként világszerte a nyugalmat és a természettel való egyensúlyt jelképezi. Japán márka forgalmazójaként ezt a szemléletmódot szeretnénk átadni minden Nissan tulajdonos számára, ezért biztosítunk +1 év Assistance szolgáltatást minden éves karbantartás után garanciaidő leteltével is.” – mondta Mihályi Norbert a Nissan regionális vevőszolgálati igazgatója.

A program keretén belül a Nissan ügyfelek egy kedvezményes alap karbantartási csomagot kapnak, mely gyári műszeres átvizsgálást, olajcserét, olaj-, levegő-, és pollenszűrő cserét tartalmaz, valamint megkapják a +1 év ingyenes Nissan Assistance szolgáltatást (ez egyébként ugyanannak az Assistance szolgáltatásnak a meghosszabbítása, ami az új gépjárművekhez jár a garanciaidőn belül). „A kedvezményes csomagárakon túl extra kedvezményt biztosítunk egyéb kopó-forgó alkatrészekre is, melyekről a Nissan márkaszervizekben érdeklődhetnek az ügyfeleink. A márkaszerviz további előnye, hogy minden esetben tájékoztatni tudjuk ügyfeleinket, ha a gépjárművén esetlegesen van nyitott visszahívási kampány, amit előre egyeztetett időpontban ingyenesen el is tudnak végezni a kollégák.” – tette hozzá Mihályi Norbert. 

A Nissan képviselői szerint egyértelműen versenyképes a Nissan Zen Szerviz csomagára. A program indítása előtt végeztek egy anonim felmérést az árakról a független szakszervizek között, és az eredmény meglepő volt. A felmérés során egy Nissan Zen Szervizhez hasonló ajánlatot kértek be a legnépszerűbb Nissan modellre, a Nissan Qashqai-ra (J11-es modellre). Mindegyik ajánlat tartalmazta az olajcserét és a szűrők cseréjét, azonban az átvizsgálás már nem mindenhol volt része az ajánlatnak. Országszerte 13 különböző szakszerviztől érkezett be ajánlat, melyekből 4 drágább, 3 közel azonos árú és 6 pedig olcsóbb volt a Zen Szervizhez képest. Kivétel nélkül egyik szervizcsomag sem tartalmazott Assistance szolgáltatást. Ha ez utóbbit is beleszámítjuk az árba (ami egy évre márkától függően, hozzávetőlegesen 10 000 Ft), akkor a kép már úgy módosul, hogy 7 drágább, 3 közel azonos és 3 továbbra is olcsóbb marad – vagyis ilyen szemléletben a szolgáltatás ára már abszolút versenyképes. Valamint van még egy olyan hozzáadott érték a Nissan márkaszervizek esetében, amit egyik ajánlattevő sem tudott biztosítani: nem tudták még alvázszám alapján sem ellenőrizni, hogy van-e visszahívási kampány az autóra, és az el lett-e már végezve (akár bármelyik külföldi márkaszervizben) – ez pedig további nyugalmat biztosít az ügyfelek számára.

A szervizprogram bevezetése kapcsán a Nissan most egy nyereményjátékot is hirdet: október 18. és január 31. között bárki, aki beviszi garancia időn túli Nissan gépjárművét Nissan márkaszervizbe és megvásárolja a Nissan Zen Szerviz csomagot, akkor azon 5 szerencsés nyertes egyike lehet, aki jövőre ingyen veheti igénybe ezt a szolgáltatást.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

Az oldal fő támogatója

 

2022.09.25
Amióta van automobil, azóta versenyeznek és túráznak vele. Néhány klasszikusról már korábban....
2022.09.25
Az elektromos Hummer iránti hatalmas kereslet lekötötte a cég minden termelő kapacitását, ezért úgy....
2022.09.25
Az elektromos autók megoldást jelentenek a téli energiahiányra? Az Egyesült Államokban egy orvos a....
2022.09.25
A hármas karambol a sztráda Budapest felé vezető oldalán történt, a 60-as kilométernél - írja a....
2022.09.25
Az ausztrál Jack Miller bizonyult a legjobbnak a gyorsaságimotoros-világbajnokság....
2022.09.25
Szegényebb lett az autók világa, mióta eltűnt megannyi patinás márka. Nemrég feltámadt az MG, de....
2022.09.25
Kontinensbajnoki címét megvédve negyedszer lett Európa-bajnok vasárnap Kiss Norbert, a Révész....
2022.09.25
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Hány lóerős? ..
2022.09.25
A tűzeset a főváros felé vezető oldalon történt - írja a Katasztrófavédelem honlapja. ..
2022.09.25
Két nagyszabású dunántúli vasútfejlesztés előkészítése kezdődhet meg - közölte a Technológiai és....