járműértékesítés
Fotó: Porsche
A sportautó-gyártó hat modellsorozata közül a Panamera jegyezte a legerősebb növekedést, 27 százalékos növekedéssel. A Macant 14 százalékos növekedéssel többnyire teljesen elektromos hajtással szállították. Az értékesítési régiókat tekintve továbbra is Észak-Amerika a legnagyobb piac: 20 698 kiszállítás 37 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. Világszerte a Porsche az első három hónapban nyolc százalékkal maradt el az előző évtől, az értékesítési struktúra továbbra is nagyon kiegyensúlyozott volt az egyes értékesítési régiókban.
"A Macan nagyon jól teljesített az első negyedévben, és teljesen elektromos változatával jelentősen hozzájárul megnövekedett villamosítási arányunkhoz. Összességében nagyon kiegyensúlyozott hajtásösszetétellel rendelkezünk, amely tükrözi ügyfeleink eltérő preferenciáit világszerte" - mondja Matthias Becker, a Porsche AG értékesítési és marketing igazgatótanácsának tagja. "A jövőben is kielégítjük ezeket a sokrétű vásárlói igényeket. Olyan termékstratégiával, amely a 2030-as évekig továbbra is mindhárom hajtáslánc-változatot kínál majd a kétajtós sportautókhoz, sportlimuzinokhoz és sportterepjárókhoz."