verseny

Óriási sikert aratott a Lexus a Super GT versenysorozatban

2018.07.06.

Thaiföld, Chang SUPER GT FUTAM: a Lexus LC500 nem csupán megszerezte idei első győzelmét, de a dobogót is kisajátította, így a sorozat negyedik futama után a japán prémium márka egyéniben is csapatban első helyen áll a GT500 géposztályban.

A GT500 osztályban a 39. rajtszámú DENSO KOBELCO SARD LC500 Heikki KOVALAINEN / Kamui KOBAYASHI pilótákkal megszerezte idei első győzelmét a Lexus LC500 számára a Thailand Chang International pályán, az Autobacs Super GT 2018 versenysorozat futamán. A Lexus LC500 gyakorlatilag kisajátította a dobogót - a 6. rajtszámú WAKO'S 4CR LC500 a Kazuya OSHIMA / Felix ROSENQVIST párossal ugyanis a második helyen végzett, míg a 19. rajtszámú WedsSport ADVAN LC500 a Yuji KUNIMOTO / Kenta YAMASHITA párossal a harmadik helyen futott be.  A GT300 osztáyban a 31. rajtszámú Toyota Prius GT Koki SAGA / Kohei HIRATE pilótákkal a második helyet szerezte meg, míg a a 60. rajtszámú SYNTIUM LMcorsa Lexus RC F GT3 a Hiroki YOSHIMOTO / Ritomo MIYATA párossal pedig harmadik lett.

Heikki KOVALAINEN (39. rajtszámú DENSO KOBELCO SARD LC500):

„Remek érzés, hogy megnyertük a versenyt Kamui-sannal. Az idény eleje igazi hullámvasút volt számunkra - katasztrófával az első fordulóban Okayamában, aztán egy jól sikerült futammal Fujiban, majd egy újabb katasztrófával a harmadik fordulóban Suzukában, ahol én hibáztam. Szóval, kellett egy jó eredmény végre, mert nagyon keményen dolgoztunk a problémáink megoldásán. Tegnap jól sikerült az időmérő edzés, sikerült a mezőny elején maradnunk, ezért nagyon boldog vagyok.”



Kamui KOBAYASHI (39. rajtszámú DENSO KOBELCO SARD LC500):

„Első alkalommal versenyeztem ezen a pályán, ezért őszintén szólva mielőtt idejöttünk, nem számítottam győzelemre. Az előző futam harmadik fordulójában, Suzukában sem az időmérőn, sem a versenyen nem én vezettem. A Fujiban megrendezett második forduló idején a FIA Hosszú távú Világbajnokság (WEC) futamán indultam, így elég sok idő eltelt az utolsó versenyzésem óta az LC500-assal az első fordulóban, Okayamában. A csapat nagyon keményen dolgozott, és én nagyon örülök, hogy sikerült győznünk. Szeretném megköszönni a csapatnak, hogy mindent megoldott, amire szükség volt, és nagyra értékelem azt is, ahogy Heikki hajtott, így egy első helyen álló autót adott át nekem. Nem volt könnyű verseny, de igyekeztem mindent megtenni azért, hogy kihasználva a Heikki által megszerzett előnyt, megőrizzem az első helyet. Kazuya (Oshima) és Yuhi (Sekiguchi) szintén jól helytálltak a futamon.”  

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....