A négyüléses luxusbusz és a hétszemélyes VIP utazójármű után egy harmadik üléskonfiguráció is megjelent a Lexus LM palettáján, amely a legnépszerűbbnek bizonyulhat mind közül – főleg, ha Japánon kívül is forgalomba hozzák.
Meghökkentő gerillamarketinggel vezeti be Hollandiában az LBX városi crossovert a Lexus. A kampány a modellnek egy olyan jellemzőjére hívja fel a figyelmet, ami eddig hiányzott a prémiummárkák eszköztárából.
Megérkezett a tavaly év végén beharangozott, megújult Lexus UX hibrid: a minden részletében feljavított hajtáslánc mellett további esztétikai és tartalmi fejlesztéseket is hoz a 2024-es modellév.
A piacot kétszer meghaladó mértékben javult a japán gyártó értékesítési eredménye, januártól márciusig több mint 300 ezer új Toyota és több mint 19 ezer új Lexus talált gazdára az öreg kontinensen.
Hatodik egymást követő alkalommal lett Európa legjobb ügyfélvárója a Lexus és a Brussels Airlines által jegyzett The Loft.
Minden eddiginél szigorúbb feltételeket támaszt a személyautókkal szemben az észak-amerikai Közlekedésbiztonsági Biztosító Intézet. A Toyotát ez sem akadályozta meg abban, hogy taroljon az idei felmérésen.
Egész pályás együttműködést indított az amerikai futball legfelső házával a Toyota és a Lexus: a Super Bowl és az Ultimate Madden Bowl főtámogatójaként lesznek jelen mindkét döntőn.
A japán autógyártó 2024-ben még nagyobb lendülettel folytatja az együttműködést a profi férfiteniszezők világszövetségével, amelynek hivatalos autóipari partnere és platinaszintű partnere is egyben.
Bár a Tokiói Autószalonon bemutatott, kifejezetten terepkalandozásra szánt tuning-Lexus nem gyári munka, megvalósulása egyértelműen összecseng a márka azon szándékával, hogy egy vadonatúj ügyfélkört szólítson meg.
Bár a Tokiói Autószalonon bemutatott, kifejezetten terepkalandozásra szánt tuning-Lexus nem gyári munka, megvalósulása egyértelműen összecseng a márka azon szándékával, hogy egy új ügyfélkört szólítson meg.