Helyi társvállalat bevonása nélkül hozza létre első kínai elektromosjármű-gyártó üzemét a Toyota-csoport. A 100 százalékban saját tulajdonú létesítményben már 2027-ben beindulhat a termelés.
Az újonnan megvásárolt autókkal előforduló hibalehetőségek számát és jellegét elemezve idén tizenötödik alkalommal bizonyult a legjobbnak a Lexus a J. D. Power IQS felmérésén.
A Lexus nem csupán autókat, életérzést is árul. A formatervezés, a művészet, a sport és immár a gasztronómia világába belépő japán luxusmárka legújabb kezdeményezése, az OMOTENASHI ON-THE-GO food truck. Ez a guruló élménytér a japán vendégszeretet, a high-tech dizájn és a világkonyha találkozása...
Ebben az üzemben kizárólag elektromos Lexusokat fognak gyártani.
Sose becsülje alá a japánokat! Ha azt hiszi, hogy a Lexus LM csupán egy otromba kisbusz masszírozó ülésekkel és Mark Levinson hifivel, téved. Ez az autó maga a megtestesült luxus, fölösleges részletek nélkül. Megfizethetetlen, de ez így van jól.
A belsőt a Teslákból, a külsőt a kínai szedánokból sikerült összeollóznia a Lexusnak az új ES generációra, pedig ha valakiktől, hát tőlük többet várnánk ennél.
Az autóiparban és azon kívül úgy születnek az ígéretes, innovatív fejlesztések, mint gombák eső után – és többségük ugyanilyen észrevétlen el is tűnik anélkül, hogy eljutna a sorozatgyártásig. Ez lett a sorsa a világ legfejlettebb futómű-technológiájának is, amely – nem meglepő – egy Lexus LS...
Fennállásának legjobb első negyedévét zárta a Lexus Európában, a prémiummárka éves szinten 15 százalékkal növelte eladásait a térségben. A Toyota Motor Europe csoportszinten jobban teljesített a piaci átlagnál, portfólióján belül pedig tovább nőtt a villamosított modellek aránya.
A meglévő, kipróbált rendszereket vadonatúj technológiákkal ötvöző, a jelenből formai és funkcionális téren egyaránt a jövőbe átvezető konstrukcióként debütált az új generációs Lexus ES, amely jó néhány, korábban nem alkalmazott megoldást vonultat fel.