elismerés

Ötödik alkalommal bizonyult a legjobb Toyota márkakereskedésnek a Koto Autóház

2018.05.08.

A megbízhatósági és ügyfél-elégedettségi felméréseken rendszerint élen végző Toyota az ügyfelek visszajelzései alapján minden évben az úgynevezett Ichiban díjjal kitünteti azon 45 európai márkakereskedőjét, akik a legjobbnak bizonyulnak az ügyfelek kiszolgálása terén. 

Az Ichiban japánul azt jelenti: “Első Számú”, és a verseny azokat a márkakereskedéseket díjazza, amelyek a legmagasabb szinten vívják ki ügyfeleik megbecsülését és szeretetét. Az idei magyar díjazott a Kaposváron és Nagykanizsán Toyota márkakereskedéssel rendelkező Koto Autóház volt, amely hazánkban egyedülálló módon, immár ötödik alkalommal hozta el a rangos elismerést.

Minden évben több mint 2500 európai Toyota márkakereskedés vetélkedik azért a kitüntetésért, hogy a 45 Ichiban-győztes egyike lehessen, bebizonyítva elkötelezettségét az ‘Ügyfél az Első!’ filozófia iránt. Az autónak legendás minősége és megbízhatósága mellett az ügyfélkiszolgálás kimagasló színvonaláról ismert Toyota gyönyörű környezetben, a Skót Felföldön fekvő Perthsire-ben rendezte meg a 2018-as Ichiban Award díjkiosztó ünnepségét. A díjazottak közt három olyan is akadt, akik már tíz alkalommal nyertek, idén azonban 18 olyan márkaképviselet is dobogóra állhatott, akik most először kapták meg a ‘Város legjobb márkakereskedése’ címet. Az ünnepségen Dr Johan van Zyl, a Toyota európai elnök-vezérigazgatója nagy elismeréssel szólt a kimagasló teljesítményt elért kereskedések képviselőihez, kihangsúlyozva annak fontosságát, hogy személyre szabott élményt kell teremteni minden egyes vásárló számára, aki érdeklődik a márka iránt.

Az idei magyar díjazott Toyota Koto Autóház 1992 óta szolgálja ki a Toyota ügyfeleket Kaposváron, 2006 óta pedig már Nagykanizsán is (a két márkakereskedés 2016-ban esett át teljeskörű megújuláson). A több, mint 5000 aktív ügyféllel rendelkező márkakereskedés Magyarországon egyedüli Toyota márkakereskedőként 2009, 2012, 2015 és 2016 után 2018-ban immár ötödik alkalommal nyerte el a rangos Ichiban díjat.

„A Koto Autóházban elköteleződtünk a Toyota üzleti filozófiája mellett. Ezért hitelesen, és jó szívvel tudjuk ajánlani a kimagasló minőségű, környezetbarát Toyota gépkocsik megbízhatóságát, biztonságosságát, és értékállóságát. Meggyőződésem, hogy elégedettséget elérni és megtartani csak felkészült, kiegyensúlyozott, és lojális munkatársakkal lehet, ezért eltökélten dolgozunk a kifogástalan cégkultúra kialakításában. Őszintén hiszem, hogy folyamatos képzésekkel, több empátiával egyre jobb csapatszellemet alakíthatunk ki, amelynek következménye a gyorsabb, pontosabb és magasabb szintű szolgáltatás. Naprakész szakértő gárdánk igyekszik olyan minőségi kapcsolatot kialakítani a Toyota vásárlókkal, amelyre ügyfélként mi is számítunk. A Toyota ezt tanítja nekünk 25 éve!”- fogalmaz az ötödik Ichiban díj kapcsán Tóth László, a Koto Autóház tulajdonos-ügyvezetője.

 „Az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása vállalatunk alapfilozófiája, amelyet a mostani kiemelkedően sikeres időszakban sem szabad szem elől tévesztenünk, hiszen ez ügyfeleink elégedettségének és ezáltal hosszútávú növekedésünk kikezdhetetlen alapja. A Koto Autóház ügyfélközpontú megközelítése még a Toyota magyarországi márkakereskedői hálózatán belül is kiemelkedik, elég, ha csak a Kaposváron a szervizmunkák idejére ügyfeleiknek elsőként kínált ingyenes csereautót vagy taxiszolgáltatást, vagy szolgáltatásaik folyamatosan bővülő körét említjük. Gratulálunk a Koto Autóház minden munkatársának, akik a szigorú Ichiban értékelési rendszerünk alapján 2017-ban immáron ötödik alkalommal, jól megérdemelten a legjobb eredményt érték el a hazai Toyota márkakereskedői hálózatban. – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe Magyarországért felelős igazgatója.

       

A Koto Autóház ügyvezetőjeként Tóth László a márkakereskedés küldetését egyébiránt abban látja, hogy különleges figyelmet szenteljenek a kimagasló minőségű Toyota modellek megbízhatóságára, az értékesítés utáni gondozására, a környezettudatosabb közlekedés népszerűsítésére és elősegítésére. Az ügyvezető megfogalmazása szerint a vállalat jövőképe, hogy a Toyota-Koto kettős piaci elsőségét hosszú távon megőrizve, csapatával folyamatosan formálja ügyfélkörének környezetjavító szemléletét, növelve a környezetbarát hibrid technológia népszerűségét, ami által csökken az emisszió, és javul a városi életminőség.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.05
Két gyermek életveszélyesen megsérült egy közlekedési balesetben Ceglédnél vasárnap - közölte az....
2024.05.05
Ennél nagyobb átalakuláson autó nem is eshet át, mint a többszörös Le Mans-i győztes hibrid Porsche....
2024.05.05
A vitorlázó gép a Turócszentmártonhoz tartozó Tomčany melletti, az Aeroklub Martin polgári társulás....
2024.05.05
Ma már alap, hogy az autóra ötvenezres garanciát adnak. Az első autóknál nem volt természetes a....
2024.05.05
Az egykori Győri Keksz- és Ostyagyár vezetőjének tiszteletére emléktáblát avattak a Széchenyi....
2024.05.05
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Nem iszik, nem dohányzik, de... ..
2024.05.05
Idén a Beregi kör lett az Év kerékpárútja, a festői útvonalat és a bringatúrázás legfontosabb....
2024.05.05
Magyarország területén 2024. május 4-én 0 óra és 24 óra közötti időszakban a rendőrök 45 személyi....
2024.05.05
A Porsche Hungaria április 25-től visszatért a fix, forint alapú autórendeléshez, teljes....
2024.05.05
A Nissan ikonikus családi SUV-ja újabb lépést tesz a vadonba az N-Trek változat bevezetésével,....