Pirelli
A modell eddig is a Porsche kínálatának „legpengébb” sportautója volt, de most még inkább az lehet a P Zero R és a P Zero Trofeo RS gumiabroncsokkal. A Pirelli régóta ellátja a teljes 911-es sorozatot P Zero abroncsokkal, ám ez a két változat a GT3 igényeire szabott.

A P Zero R azoknak a GT3-tulajdonosoknak készült, akik nemcsak versenypályán, hanem közúton is szeretnék kiélvezni autójuk képességeit. Az új gumikeverék erős tapadást biztosít különféle felületeken, különös figyelmet fordítva a nedves útfelületekre, ami a nagy teljesítményű abroncsok egyik gyenge pontja. Az olasz gyár úgy tervezte meg, hogy különböző hőmérsékletek és éghajlati körülmények között is kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtson, még akkor is, ha a gumi nem érte el az ideális üzemi hőmérsékletet. Az első és hátsó tengelyre eltérő szerkezetű keverék került, illetve eltérő követelményeknek megfelelően: elöl a precizitás és érzékenység, hátul pedig a stabilitás és az erő került előtérbe, hogy a GT3 dinamikus futóműve és a boxermotor nagy terhelése mellett is tökéletesen működjön.

Akik viszont szinte kizárólag versenypályán használják autójukat, azoknak a P Zero Trofeo RS kínálja a legextrémebb megoldást. Ez a Pirelli kínálatának legkeményebb, közúton is legális abroncsa, amelyet hosszú, megterhelő etapokra terveztek. A Trofeo RS folyamatosan kiszámítható tapadást és iránytartást biztosít körökön át, így ideális választás a pályanapok rajongóinak.

Az árakról egyelőre nincs hivatalos információ, de a Porsche és a Pirelli neve garancia arra, hogy nem lesz olcsó mulatság. Egy valami viszont garantált: az új abroncsokkal GT3 amúgy is páratlan vezetési élménye még magasabb szintre lép.