Porsche 911
„Az elkövetkezendő években az ügyfeleink nem csak pályanapokon, de nemzetközi motorsport eseményeken is versenyezhetnek a GT2 RS Clubsporttal. Jelenleg különösen produktív tárgyalásban vagyunk a versenyszervező SRO-val,” mondta Dr Frank-Steffen Walliser, a Motorsport és GT autók részleg alelnöke.
A Waissach-ból érkező versenyautó technológiája a kilenc hete bemutatkozott 935-höz hasonlóan a nagyteljesítményű 911 GT2 RS sportautón alapul. Mindketten ugyanazon a hajtásláncon osztoznak: a modern 3,8 literes boxerhatos, turbófeltöltésű farmotor egy mereven beépített hétfokozatú Porsche duplakuplungos automata váltón (PDK) keresztül juttatja el a 700 lóerős teljesítményét a hátsó kerekekhez. A 911 többi versenykiadásához hasonlóan a vezető a fokozatokat a kormánykerék mögé épített váltófülek segítségével kapcsolhatja. A motor hátsó tengely mögötti elhelyezkedése kivételes tapadást és fékteljesítményt tesz lehetővé. A hatdugattyús alumínium monoblokk verseny féknyergek elöl belső hűtésű, bordázott, 390 milliméteres tárcsákba harapva kivételes lassulásról gondoskodnak. Hátul négydugattyús nyergeket találunk 380 mm-es tárcsákkal.
Az utcai 911 GT2 RS-hez hasonlóan az 1390 kilogrammos Clubsport modell is fel van szerelve kipörgésgátló és ABS funkciót tartalmazó PSM menetstabilizálóval, amelyet a középkonzolon található kapcsolóval külön-külön lehet beállítani és kikapcsolni, az igények függvényében.
A szénszálas kormánykerék és a mögötte található színes kijelző a 2019-es Porsche 911 GT3 R modellből származik. A masszív bukókeret a verseny kagylóülésekkel és a hatpontos biztonsági övvel maximális biztonságot garantál. A légkondicionáló a belső tér optimális hűtését is lehetővé teszi.
Az új Porsche 911 GT2 RS Clubsport nettó 405.000 eurótól elérhető. Az ügyfelek egy exkluzív esemény keretében vehetik át autóikat 2019 májusától kezdődően.