Honda

Ráncfelvarráson esett át a Honda Civic európai verziója

2025.08.02.

A 2026-os modellévű példányok a módosított hűtőmaszkról ismerhetők majd fel.

Bár a Honda hamarosan nyugdíjazza az egyöntetűen elismert Civic Type R modellt Európában, de a hagyományos Civic egyelőre nem tűnik el a piacról. A kizárólag hibrid e:HEV hajtással kapható modell egy kisebb frissítést kap, hogy még néhány évig versenyképes maradjon a szegmens vezetőjével, a Volkswagen Golffal szemben.

A mostani frissítés főleg esztétikai változtatásokra koncentrál, amelyek a Civicnek határozottabb megjelenést kölcsönöznek, különösen az orr-részén. Ezek a változtatások, amelyek állítólag a vásárlói visszajelzések alapján születtek, magukban foglalják az újratervezett lökhárítót, a módosított felső hűtőrácsot és a sokkal nagyobb alsó hűtőrácsot. A hűtőrács és a fényszórók között most kis, karosszéria színében festett díszlécek találhatók. A Honda szerint az új, fényes fekete hűtőrácsok méhsejtes hálóval „határozottabb” megjelenést kölcsönöznek a Civicnek, és ez magyarázza azt a döntést is, hogy elhagyták a ködlámpákat, mivel szerintük a fő LED-es fényszórók elég jók ahhoz, hogy a ködlámpák feleslegessé váljanak.

A legmagasabb felszereltségű Advance modellek új, 18 colos, két színű, gyémántcsiszolású felniket kapnak, míg a középkategóriás Sport modelleknél ugyanazok a felnik fekete kivitelben kerülnek fel az autóra. Az egyéb külső változtatások egyetlen új színre, a Seabed kékre korlátozódnak, amely a Premium Crystal kék helyébe lép.

Van néhány belső újítás is, amelyről a leendő vásárlóknak tudniuk kell. Az egyik, hogy az összes Civic felszereltségi szint mostantól fekete tetőbéléssel és A-oszlop burkolattal rendelkezik, hogy a kabin „prémiumosabb érzetet” keltsen. Ugyanezen célból mindegyik modell matt króm díszítéssel rendelkezik a szellőzőnyílások körül. Az Advance felszereltségi szintnél már lábtérvilágítás is rendelkezésre áll, a Sportnál pedig fűthető kormánykerék is szerepel az alapfelszereltségben. A belépő szintű Elegance pedig vezeték nélküli töltőpadot kap a középkonzolban.

Változatlan maradt a szokatlan e:HEV hibrid rendszer, amely két elektromos motort párosít egy kétliteres benzinmotorral, így 184 lóerő teljesítményt biztosít, és meglepően élvezetes vezetési élményt nyújt 7,8 másodperces gyorsulásával. Most, hogy a Honda leállította a Type R megrendeléseinek felvételét, ez az egyetlen hajtáslánc, amely elérhető a Civic modellben Európában, ahol az amerikai piac 152 lóerős benzinmotorja hajtáslánc soha nem volt kapható.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

RSS kategória (Hírstart tematika): 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.09
A Citroën bemutatta az ELO-t, azt a tanulmányautót, amely új fejezetet nyit a márka történetében. ..
2025.12.09
Globális terjeszkedés új márkával, modellparádéval, hyperversenyautóval. ..
2025.12.09
A forgalom-ellenőrző járőrök 11 perc különbséggel kétszer is bemérték ugyanazt a személygépkocsit....
2025.12.09
Az újenergiás autók (NEV) kínai piaca erős, a verseny egyre kiélezetebb, de aligha jelent veszélyt....
2025.12.09
Milan Nedeljković lesz a BMW AG igazgatótanácsának új elnöke. A müncheni központú vállalatcsoport....
2025.12.09
Egy különleges, négynapos utazás, ahol a luxus, a kaland és a Lamborghini vendégszeretete....
2025.12.09
A karácsonyi lézerfények veszélyeztethetik a légi közlekedést, a nem biztonságos termékek vásárlása....
2025.12.09
A Lexus újraértelmezi az LS betűszót. Jelentése többé nem „Luxury Sedan”, hanem „Luxury Space”,....
2025.12.09
Újranyitja marosvásárhelyi bázisát és márciustól kilenc új célállomásra indít járatot a Wizz Air -....
2025.12.09
Kigyulladt egy kamion az M5-ös autópálya Szeged felé vezető oldalán Hernádnál, ezért a sztráda....