Jeep Wrangler
Valami hasonló helyzetbe kerülhetett az a floridai autókereskedő, aki a RAM 1500-as pickupján akart szépíteni. A szándék nemes, az eredmény vitatott, de egyedisége bizonyos.
Az illető a pickup elejét egy Jeep Wranglerből származó donoralkatrészekkel tarkította, a hűtőrácsot és a fényszórókat is ebből a modellből építette be a kisteherautóba, megspékelte wrangleres lökhárítóval, de ehhez jelentős mértékben szűkítenie kellett az autó orrát. Emellett nagyot kurtított az első és hátsó sárvédőkön is, és emiatt határozott hátramenetben gyaníthatón a sár és piszok felverődik a motorháztetőre és talán még a szélvédőre is. Nem maradhatott ki az integrált LED-csík a motorháztető alatti résből.
A hátsó rész túlnyúlásából is erősen visszavett, a raktér platformját lerövidítette, tekintélyes mértékben növelve az indulási szöget. A plató ajtaját leszerelte, de robusztus lökhárítót tett alá kárpótlásul.
Az utolsó simítás gyanánt hatalmas, 37 colos fogas gumiabroncsokkal látta el az autót. A futóművet öt centivel megemelte, ugyancsak javítva az autó terepjáró képességein. A motorhoz és a szalon belsejéhez szerencsére nem nyúlt hozzá.
Igy született a RAM és Wrangler házasságából egy összvérautó, amely a Rangler nevet kapta keresztségnél.
Az arányok szokatlanok, a formatervezés agresszív, az autó nem marad észrevétlen az utakon, nehéz levenni róla a tekintetet, szem nem marad szárazon. Annál is inkább, mert az autó elölnézetből leginkább egy sunyiképű hiénára emlékeztet, s ilyen hasonlóságra még nem volt példa a globális autóipar történetében.