Volkswagen

Robbie Williams a Volkswagen új "marketingvezetője"

2015.01.09.

Az angol énekes egy reklámkampányban eljátszotta, hogy a Volkswagen marketingvezetőjeként dolgozik.

A Karácsony előtti napon a Volkswagen egész Németországban nagy feltűnést keltett. Televízióban sugárzott sajtótájékoztató keretében Európa legnagyobb autógyártója a nemzetközi zenei élet egyik szupersztárját mutatta be új marketingvezetőjeként. Robbie Williams az új „CLUB & LOUNGE” többcsatornás reklámkampányának főszereplője, ezeket a modelleket az énekes világújdonságként be is mutatta a nyilvánosságnak.

A sajtótájékoztató, amely egy időben szinte minden tévécsatornán, valamint számos online portálon és közösségi média csatornán látható volt, a „CLUB & LOUNGE” elnevezésű, egyedi felszereltségű modellek reklámozására indított kampány nyitánya. A vállalat első ízben vonja be egy kampányába a zenei adatfolyamokat szolgáltató Spotify platformot.

 

A „Wie gut klingt das denn.” („Mennyire jól hangzik ez?!”) mottóval reklámozza a Volkswagen az új „CLUB & LOUNGE” név alatt futó különleges autóit . Az up!-tól a Golf-családon át egészen a Beetle-ig és a Tiguanig – összesen kilenc modellből választhatnak az ügyfelek. Az előértékesítés már december 18-án megkezdődött, s 2015 januárjától a modellek a márkakereskedésekben is megtekinthetők. Az interneten a www.klingt-gut.de honlap az összes modellt, valamint vonzó felszereltségüket és opcionális extráikat részletesen bemutatja. A kampány keretében minden kommunikációs csatornát és platformot figyelembe vettek: a márkakereskedésekben az értékesítés helyén hatékony aktivitásokra kerül sor, leveleket intéznek az ügyfelekhez, TV-, valamint rádióreklámok indulnak, a www.klingt-gut.de microsite mellett különböző csatornák indultak a közösségi médiában, illetve számos kültéri reklám révén próbálják a vásárlókat elérni.

Robbie Williams új feladatára nemrégiben már célozgatott, láthatóan lenyűgözte az új lehetőség: „Marketingvezető a Volkswagennél – mennyire jól hangzik ez?! Számomra ez egy nagy változás, ezzel a lépéssel a pop világából egy valódi állásba kerültem” – nyilatkozott Robbie mosolyogva a Volkswagennél betöltött új pozíciójáról.

A Spotify szolgáltatóval indított együttműködés keretében a Volkswagen ügyfelei és a márka iránt érdeklődők számára elérhető az exkluzív „Say it with a Playlist” (mondja el egy zenelistával) funkció. Ez a szolgáltatás személyre szabott lejátszási listát generál személyes üzenetek alapján, amelyeket a felhasználó a Facebook használatával vagy e-mailen küldhet el. Ezenkívül minden egyes „CLUB & LOUNGE” különlegességhez előre összeállított lejátszási listák is választhatók, ezek kötik össze a Spotify szolgáltatást a www.klingt-gut.de oldallal.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.28
Ráfutásos baleset okozta a bajt a sztráda Hegyeshalom felé vezető oldalán – derült ki a....
2024.05.28
Elsőre talán azt gondolhatnánk, hogy a világ legnagyobb országában, Oroszországban találjuk a....
2024.05.27
Verőce térségében találták meg hétfőn a település közelében több mint egy hete történt hajóbaleset....
2024.05.27
Egy olcsónak tűnő C-osztály valódi arca ..
2024.05.27
Emberek közé hajtott egy terepjáró szombaton délután Červená voda községben, a Sabinovi járásban,....
2024.05.27
A Hyundai és a hozzá minden szállal kötődő Kia töretlenül tartja az előkelő helyet a leggyakrabban....
2024.05.27
Május utolsó hétvégéjén, a japán motorsport legnagyobb jelentőségű versenyén debütált a megújult....
2024.05.27
A Volkswagen és a Német Labdarúgó Szövetség (DFB) még négy évig folytatja sikeres együttműködését.....
2024.05.27
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.27
Életében először versenyzett esőben; újabb két dobogós helyezést szerzett az újoncok között;....