elektormobilitás

SEAT Tarraco FR PHEV

2019.08.29.

A SEAT a hálózatról tölthető (plug-in) hibrid technológia és a sportos FR felszereltségi szint bevezetésével tovább növeli a Tarraco hatékonyságát, egyre vonzóbbá téve azt az ügyfelek számára. A Tarraco hálózatról tölthető (plug-in) hibrid változatának megjelenése jól példázza a SEAT stratégiáját, amelynek célja a spanyol márka modelljeinek elektromos alapokra helyezése. Ennek megfelelően 2021. elejéig hat elektromos és hálózatról tölthető (plug-in) hibrid SEAT és CUPRA érkezik a két márka kínálatába.

A SEAT az év első hét hónapjában rekord mennyiségű, 369 500 kiszállítást teljesített, amelyből csak júliusban - 2018-hoz képest - 7,8 százalékkal több, összesen 55 200 jármű talált gazdára. A Tarraco is hozzájárul a márka világszintű jelenlétéhez, céljai elérésében pedig mind az FR felszereltségi szintnek, mind a plug-in hibrid technológiának kulcsfontosságú szerepe lesz.

„A Tarraco hálózatról tölthető (plug-in) hibrid változata tökéletesen mutatja be a márka elmozdulását a fenntartható mobilitás irányába, megőrizve ugyanakkor a SEAT modellekre oly jellemző dinamizmust és vezetési élményt. A Tarraco a nagyméretű SUV modellek szegmensében azon kevés alternatívák egyike lesz, amely hálózatról tölthető (plug-in) hibrid megoldást kínál. Úgy hisszük, hogy nagy lehetőségek rejlenek ebben.” – nyilatkozta a SEAT elnöke, Luca de Meo.

A SEAT martorelli üzemében tervezett és fejlesztett Tarraco a németországi Wolfsburgban készül, a Volkswagen Csoport központjában. A hálózatról tölthető (plug-in) hibrid hajtásrendszer bevezetésével tovább javul a SEAT Tarraco hatékonysága, fenntartható és gazdaságos alternatívát kínálva a márka ügyfeleinek.

Az 1.4 literes, 110 kW teljesítményű TSI benzinmotorból, a 85 kW teljesítményű villanymotorból és a 13 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor csomagból álló a rugalmas alkalmazkodás lehetőségét kínálja a vezető számára. A hálózatról tölthető (plug-in) hibrid Tarraco több, mint 50 kilométert* képes tisztán elektromos üzemmódban teljesíteni, amellyel a kipufogócsőből származó kibocsátás nullára csökken. Igény esetén pedig a benzinmotor és a villanymotor kettősével rendelkezésre áll a megnövelt, 245 lóerős teljesítmény.

A technológia segítségével az SUV modell – és a SEAT – tovább javíthatja hatékonyságát anélkül, hogy a dinamika vagy a kényelem szempontjából bármilyen kompromisszumot kelljen kötnie.

A rendszer összteljesítménye 245 lóerő (180 kW)/ 4000 Nm, amelynek révén a hálózatról tölthető (plug-in) hibrid Tarraco modell álló helyzetből 7,4 másodperc* alatt gyorsul fel 100 km/óra sebességre, legnagyobb sebessége pedig eléri a 217 km/órát*. De ami még lényegesebb, a hivatalos WLTP tesztciklus során mért széndioxid-kibocsátása 50 g/km* érték alatt marad.

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.07.12
Négy évesen és 73 ezer kilométerrel vette Illés Imre szegedi autós oktató azt a Toyota Corollát,....
2020.07.12
Mohammad Mahmoodi Iránból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2020.07.12
Itt a nyár, csábítanak a strandok. A vakáció és a szabadságolások időszakában gyakori, hogy az....
2020.07.12
A címvédő és hatszoros világbajnok Lewis Hamilton, a Mercedes brit versenyzője nyerte a vasárnapi....
2020.07.12
A mentőautók és helikopterek folyamatosan dolgoznak, legalább húsz sérült van, közülük néhány....
2020.07.12
Egy műszaki hibás kamion miatt jelentős torlódás alakult ki vasárnap délutánra az M0-s autóút déli....
2020.07.12
Módosítani kellett a Nemzetközi Űrállomás (ISS) pályáját a Progressz MSZ-15 teherűrhajó fogadására....
2020.07.12
E heti rajzunk készítője T-boy. Rajzának címe: Hőség ellen. ..
2020.07.12
A kánikulában percek alatt életveszélyes forróság alakulhat ki az autó belsejében, ezért sose hagyd....
2020.07.12
Egész nyáron át tartó programsorozattal népszerűsíti a vitorlázást a nők körében a Women On Water (....