Bemutató
Mindhárom autó a SUBARU mostani, belsőégésű boxermotoros modelljeinek zéró helyi károsanyag-kibocsátású alternatívájaként jelenik meg a piacon. Az újonnan kifejlesztett e-Subaru Global Platform padlólemezre épülő járművek a magasabb teljesítmény, a hosszabb hatótávolság és gyorsabb feltöltés mellett a SUBARU ‘Peace of Mind’ tervezési szemléletének új előnyeit kínálják.
Az új e-Subaru Global Platform jelentős újításokat hordoz, így hiánytalanul megfelel a mai vásárlók elvárásainak. A SUBARU legendás összkerékhajtását (AWD) az EV-korszak igényei szerint tervezték újra, hogy kimagasló biztonságot, magasabb forgatónyomatékot, még precízebb úttartást és kifinomultabb off-road képességeket nyújtson. Az új, szoftveres vezérlésű AWD rendszer intuitív módon osztja el a vonóerőt az első és hátsó tengelyek között, ami bármilyen útviszonyok közt – különösen havon és lefagyott aszfalton – stabilabb kanyarmenetet és jobb tapadást eredményez. A bevált S-AWD platform alapján a mérnökök két elsőkerékhajtású (FWD) egymotoros változatot terveztek; ezek az egyik új modellben jelennek meg azzal a céllal, hogy megfeleljenek a vásárlók megváltozott igényeinek, vagyis a hosszabb hatótávolságnak és a kedvezőbb árfekvésnek, miközben továbbra is hiánytalanul biztosítják a SUBARU legfontosabb értékeit: a biztonságot, a kiváló használati értéket és a vezetés örömét. A vállalat már 50 évnyi tapasztalatot szerzett az alacsony tömegközéppontú autók tervezésében, amit a mérnökök most tovább kamatoztathatnak az EV-technológia alkalmazásával; mindez élvezetesebb menetstabilitást, irányíthatóságot és fékteljesítményt jelent az új modellek vásárlóinak. Mindhárom modell nagyobb akkumulátorokat, erősebb elektromotorokat, rövidebb töltési időt és jobb vontatóképességet kínál.
SUBARU SOLTERRA

Három évvel azután, hogy a SUBARU megtette első lépéseit az elektromos autók világában (a közutakon, a terepen, sőt még a versenypályán is, hiszen ez a modell a legelső elektromos hajtású safety car egy motorkerékpár világbajnokság futamain) a Solterra visszatér, méghozzá jelentősen felfrissítve. A legfontosabb változások:Felpörgetett lendület: a két eAxle elektromotor teljesítménye 252 kW (338 LE), amivel az autó 5,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. Hosszabb hatótávolság: az autó hatékonyabban használja fel az elektromos áramot, és a nagyobb, 73,1 kWh teljesítményű akkumulátorral 500 kilométert képes megtenni. Gyorsabb feltöltés: előkondicionálással és opcionális 22 kW-os egyenáramú töltővel még -10 Celsius fokon is csupán 30 percig tart az akkumulátor feltöltése 10-ről 80 százalékos szintre. Jobb vontatóképesség: immár a korábbi kétszerese, azaz 1,5 tonna. Frissebb dizájn: elegánsabb orrkialakítás, újratervezett utastér, modern, 14 colos infotainment képernyő és kamerás segítség a manőverezéshez mindenféle útfelületen.
SUBARU UNCHARTED

A Solterra mellett megjelenik a kínálatban a Subaru Uncharted is, a márka első, tisztán elektromos hajtású kompakt SUV-ja. Az autó azok számára készült, akik rajonganak az outdoor programokért és a teljesítményért; számukra ideális választás lesz a keménységet és mozgékonyságot remekül ötvöző Uncharted. Modellváltozatok:Kétmotoros AWD hajtás: 77 kWh-ás akkumulátor, 252 kWh (338 LE) teljesítmény, 470 km hatótávolság, 1,5 tonna vontatóképesség, 5,0 másodperces gyorsulás 0-100 km/órás sebességre. Nagy hatótávolságú elsőkerékhajtású kivitel: 77 kWh-ás akkumulátor, egy elektromotor, 585 km hatótávolság*1. Belépő szintű modell: egy elektromotor, elsőkerékhajtás, 57,7 kWh-ás akkumulátor, 445 km hatótávolság*1. A 22 kW-os beépített töltő minden kivitelnél alapfelszereltség. Előkondicionálással -10 Celsius fokon 30 perc kell a feltöltéshez 10-ről 80 százalékos szintre. Dizájn és műszaki jellemzők: Céltudatos formatervezési stílus. Szögletes kialakítású kormánykerék, két vezeték nélküli töltő, kormány mögötti váltófülek, 14 colos infotainment képernyő. 5,5 méter sugarú fordulókör. 210 mm-es hasmagasság, dual X-MODE, SUBARU-hangolású futómű és kormánymű.
SUBARU E-OUTBACK

A SUBARU eredeti, úttörő crossoverének 30 éves örökségére építve az E-Outback új távlatokat nyit az új EV generációs vásárlók számára. Kalandra tervezve, magabiztosságra hangolva: Teljesítmény: 74,7 kWh-ás akkumulátor, 280 kWh (375 LE) teljesítmény, 4,4 másodperces gyorsulás 0-100 km/órás sebességre, akár 450 km hatótávolság*1. Sokoldalúság: szimmetrikus AWD, 210 mm-es hasmagasság, dual X-MODE, 1,5 tonna vontatóképesség. Biztonság: Vészhelyzeti automatikus megállás, Másodlagos ütközést kivédő fékasszisztens és EyeSight vezetéstámogató rendszerek. Tágasság: az autó hosszabb, mint a Solterra, és nagyobb a csomagtere (befér 4 nagy bőrönd vagy egy kutyaszállító ketrec). Dizájn: keményebb formavilág, tetősínek, 18 és 20 colos könnyűfém keréktárcsák. Az ‘Outback’ már történelmi modellnévnek számít a SUBARU-nál, és ezt viseli az európai piacon megjelenő új BEV is. Az E-Outback modellben minden megvan, amit az autósok annyira szerettek a népszerű 2,5 literes boxermotoros változatban: az utastere rugalmasan alakítható, sokoldalú és bárhová magabiztosan eljut, mindezeken felül pedig izgalmas elektromos teljesítményt és kifinomult technológiát is nyújt. Meglévő palettáját ezzel a három modellel kibővítve a SUBARU továbbra is élvezetes és nyugalmas vezetést kínál az autózás és a kalandozás rajongóinak, hogy továbbra is a szenvedélyük vezérelhesse őket az utakon.