téligumi

Téli utazásaink során készített képekkel nyerhetünk a Goodyear-nál

2015.11.06.

A tél idén korán érkezik, Európa egyes pontjain már leesett az első hó, ezért a Goodyear a tél szépségét a közösségi médián keresztül és a valódi életben is ünnepli. A fogyasztók a közösségi médián keresztül feltölthetik a kedvenc téli helyszíneikről készített fényképeiket és videóikat a világ bármely pontjáról az ún. „My Winter Feel Good Place” platformra, és téli nyereményeket nyerhetnek a Goodyeartól. A platform automatikusan összegyűjti az összes képet, és elhelyezi őket egy digitálisan készített térképen, így láthatóvá válik, hogy az emberek hol érzik jól magukat télen világszerte.

Az emberek a képeket az Instagramon, Facebookon vagy Twitteren keresztül a #MyWinterFeelGoodPlace címkével beküldött képek és videók segítségével tölthetik fel a platformra, és válhatnak jogosulttá a nyereményekre, például a Goodyear által fizetett téli utazásra az általuk kiválasztott helyszínre. A Goodyear a kampányt Németországban nyitotta meg, ahol egy óriási hógömb segítségével keltette életre a tél csodáit az egyik város forgalmas terén, ahol minden járókelő átsétálhat a hógömbön, egyedi, kellemes pillanatokat szerezve így, melyeket megoszthat másokkal!

Annak a helynek a fontosságát, ahol valaki jól érzi magát, nem lehet túlértékelni. Dr. Tsivrikos, a londoni University College szakembere szerint: „Ha valaki megtalálja azt a helyet, ahol jól érzi magát, az fontos pszichológiai előnyökkel járhat az illető hangulatára, érzéseire és általános teljesítményére nézve. Mert miközben olyan helyeken bújunk meg, amelyeket pszichológiai szempontból biztonságosnak vélünk, az emberek testüket és elméjüket is felfrissíthetik, ha eltávolodnak a munkával kapcsolatos vagy személyes stresszhatásoktól.”

 

Ez a kampány, az önmegvalósítás mellett, elsősorban a jó érzéseket szül" fogalmának lényegét szeretné megragadni, és azt sugározza, hogy a Goodyear a körülményektől függetlenül mindig nyugalmat biztosít, bárhová is szeretne menni” – mondja Alexis Bortoluzzi, a Consumer EMEA Goodyear Dunlop marketingigazgatója. „Mivel már most láthatóak a jelei, hogy a tél korán érkezik Európába, különösen várjuk azokat a gyönyörű képeket, amelyeket az idei tél tartogat számunkra.”

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.11.10
Húsz éve már, hogy a Mercedes kitalálta, ami jó az A osztályban, az jó lehet egyel nagyobbként is.....
2025.11.10
A Győri Rendőrkapitányság büntetőeljárást indított egy 25 éves helyi férfival szemben - írja a....
2025.11.10
Tényleg minden, jelenleg a palettán lévő Omoda és Jaecoo modell ugyanaz a padlólemez van? Kivel....
2025.11.10
A Mazda Motor Corporation japán autógyártó veszteséggel zárta pénzügyi évének első felét, részben a....
2025.11.10
Németország nem vár tovább: átfogó országos stratégiát hirdetett az elektromos járművek....
2025.11.10
2025-ben is folytatja együttműködését a Pesterzsébeti Mentőállomással a piacvezető fékrendszereket....
2025.11.10
A közelmúltbeli kelet-szlovákiai vonatbaleset után a kormány új biztonsági intézkedéseket jelentett....
2025.11.10
A Rába győri Központi telephelyének legnagyobb, 67.000 m²-es csarnokán már jól látható az....
2025.11.10
A japán prémiummárka még nagyobb lendülettel folytatja az együttműködést a férfi profi tenisz....
2025.11.10
Megkezdődött az új eVitara értékesítése, a klasszikus SUV a katalógus szerint akár 428 kilométeres....