autóipar

Tovább halad sikerpályáján a Volkswagen

2017.11.09.

2017 harmadik negyedévében is sikerrel folytatta üzleti tevékenységét a Volkswagen márka, s januártól szeptember végéig – a márka és a vállalatcsoport között év eleje óta érvényes lehatárolás szerint – az előző év azonos időszakához képest 8,3 százalékkal, összesen 58,9 milliárd euróra növelte forgalmát. 

Különleges hatások nélküli működési nyereségét több mint megduplázta a Volkswagen az első kilenc hónap során, immár 2,5 (1,2) milliárd eurót produkált. Nagyjából azonos összegben áll ezzel szemben a vállalatcsoport által már bejelentett és a márka harmadik negyedévi könyvelésében szereplő kiegészítő céltartalék, amely a 2,0 literes TDI modellek észak-amerikai visszavásárlására/utánszerelésére áll rendelkezésre. E különleges hatástól megtisztítva a márka kilenc hónap alatt 4,3 (1,6) százalékra növelte operatív árrését. Tekintettel eredményei kedvező alakulására a Volkswagen enyhén megemelte a teljes 2017-es évre vonatkozó előrejelzését, így a márka vezetésének várakozásai szerint a különleges hatások nélküli forgalomarányos nyereség kismértékben felülmúlja a korábban előrejelzett 2,5 - 3,5 százalékos tartományt.

„A Volkswagen márka következetesen hajtja végre ’Transform 2025+’ stratégiáját. Modelloffenzívánk mindinkább meghozza gyümölcsét, stabilan zajlanak az egyes piacokon a márka átalakítási programjai, összességében pedig a márka stratégiai átalakítása is jó eredményeket mutat. Ennek során a várakozásoknál gyorsabban növeltük operatív nyereségességünket, és jó úton járunk központi stratégiai céljaink megvalósításában, azaz a Volkswagen versenyképessé fejlesztésében a holnap mobilitására” – fejtette ki Dr. Herbert Diess, a márka igazgatótanácsának elnöke.

A Volkswagen márka körüli kedvező változások az idei első kilenc hónap kiszállítási darabszámaiban is tükröződnek. Szeptember végéig világszerte 4,49 millió gépkocsit adtak át az ügyfeleknek, ami 2,7 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában. Mindemellett a kiszállítások egyre lendületesebben alakultak az év folyamán. Mindenekelőtt a dél-amerikai régióban bővültek jelentősen (+24,0 százalék) az eladások az első kilenc hónap alatt, de a márka hazai piacán, Németországban, ahol az év során a dízelmotorok jövőjéről folyó viták érintették kedvezőtlenül az értékesítést, szintén emelkedés tapasztalható.

„A Volkswagen egyértelmű jelzést küldött új modelljeivel, illetve eddigi idei kiszállításai ezekhez kapcsolódó növekedésével. Ismét minden régióban növekedést értünk el, s minden okunk megvan rá, hogy bizakodva tekintsünk előre” – jelentette ki Jürgen Stackmann, a márka igazgatótanácsának az értékesítés területéért felelős tagja.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....
2024.04.19
A Mazda Motor megkezdte a MAZDA MX-30 e-SKYACTIV R-EV európai modelljének sorozatgyártását a....
2024.04.19
A hétvégén a Róma mellett található Vallelunga versenypályán kezdődik a túraautósok....
2024.04.19
A sanghaji aszfaltcsíkon öt év után rendeznek újra F1-es versenyt. ..