Volkswagen
Az MQB-alapú kisautót Brazíliában gyártják majd, piaci bevezetését 2023-ra tervezik. Bár a Track név elméletileg egy crossoverre utalna, a Polo Track egy hagyományos ferdehátú kisautó. A sötét ízelítő képből kiderül, hogy karosszériaelemeinek nagy része a Brazíliában is kínált normál Polóról származik, van azonban néhány különbség, beleértve az egyszerűbb fényszórógrafikát, a vastagabb hűtőmaszkot és az újratervezett, méhsejt mintázatú légbeömlőkkel rendelkező lökhárítót.
A Polo Track belépő szintű megközelítése olyan költségcsökkentő intézkedéseket jelent, amelyek megfizethetőbbé teszik a sima Polónál. A Volkswagen nem ment bele a részletekbe, de valószínűleg egyszerűbb belső anyagokra, szűkebb motorválasztékra és kevesebb kényelmi és biztonsági extrára lehet felkészülni. A brazil média már tudni véli, hogy a szívó, 1,0 literes háromhengeres motort benzines és etanolos változatban is megkaphatja kb. 75-85 lóerős teljesítménnyel.
A Polo Track az első tagja a Volkswagen új kisautó modellcsaládjának a „belépő szintű szegmensben”, a többi típus az egymilliárd eurós beruházást követően 2026-ig fog megjelenni Dél-Amerikában. Brazíliában, a Taubaté gyárban készül majd a Track, ellentétben a normál Polóval, amelyet Sao Bernardo do Campóban gyártanak.