Ferrari
Marchionne elárulta az Autocarnak adott interjújában, hogy új Dino egész más szerepet kap majd, mint az 1969 és 1974 között gyártott olcsó, belépőmodellként használt, nagy példányszámban gyártott elődje. Az ötödik modell lesz az olasz gyártó kínálatában a California T, a 488 GTB, az F12 Berlinetta és az FF mellett, de nem lesz jelentősen olcsóbb a többinél, és nem fognak belőle nagy mennyiséget gyártani. Valószínűleg a Californa T jobb vezetési élményt nyújtó, középmotoros alternatívája lesz, amely a pletykák szerint körülbelül 45-50 millió forintos áron kerül majd forgalomba.
Az új Dino motorja nagy valószínűséggel egy V6-os turbómotor lesz körülbelül 500 lóerővel, Marchionne szerint a V6-os motor házon belüli megvalósíthatósági tanulmánya pozitív eredménnyel zárult. Nem meglepetés a motorválasztás, mert a Ferrari már most is készít kis lökettérfogatú V6-os turbómotort a Maserati számára, ráadásul ezzel leszoríthatnák a flotta szén-dioxid kibocsátási átlagát, ami fontos lesz a cégnek, ha tényleg kiválnak a Fiat Chrysler Automotive konszernből.