Skoda

Úton önmagamhoz: középpontban a női sokszínűség

2017.01.19.

A ŠKODA, az egyik legnagyobb és legsikeresebb autógyártók egyike, erről a világszerte évről évre növekvő eladások is tanúskodnak: amellett, hogy idén legördült a 18 milliomodik modell a gyártósorról, Magyarországon átadták a kétszázezredik Škodát

A minőség és az innováció mindig a részét képezte a ŠKODA történelmének. Talán ennek köszönhetően is váltak a modellek példátlanul népszerűvé. Az autókon számos olyan egyedi megoldás fedezhető fel, amivel nemcsak a gyerekes családok, de a cégautó-tulajdonosok mindennapjai is könnyebbé válnak. 

Az állandó sikerek ellenére a ŠKODA Magyarország úgy gondolta, akar és tud még jobb lenni. Az elmúlt években a kristálydizájnnak köszönhetően a modellek külsőjükben újultak meg, az autókban pedig egyre bővültek a Simply Clever megoldások. Az olyan okos apróságokon túl, mint a szélvédőn megtalálható parkolójegy-tartó, vagy a kétoldalú csomagtérszőnyeg, megjelent például az ajtókba rejtett esernyő. 

Mindezt a ŠKODA Magyarország szerette volna megmutatni és megosztani azokkal a nőkkel is, akik eddig nem találkoztak közelebbről a márkával.  Ám a ŠKODA úgy érezte, mielőtt megpróbálná bemutatni a márkát és a modellek sokoldalúságát, először megismerné a nők álmait, sokszínűségét és kiteljesedésükhöz vezető útját, amiben aztán az autóik is méltó partnerek lehetnek.

„Bátran vállaljuk, hogy olykor nemcsak férfiként, de márkaként sem igazán tudjuk, mire vágynak a nők. Ezért szerettük volna megismerni az ő gondolkodásukat és sokszínűségüket, miközben megmutatjuk azt is, hogy a rájuk jellemző sokoldalúság a modelljeinkben is megvan” – Dalnoki Balázs, a ŠKODA Magyarország márkaigazgatója.

ÚTON ÖNMAGAMHOZ program keretén belül elindul egy online videóinterjú-sorozat, ahol hónapról hónapra, Ábel Anita olyan inspiráló és sokszínű nőkkel beszélget, akik az élet más-más területein, szokatlan, vagy éppen ritka szakmákban találták meg a boldogságot. Láthatunk majd kaszkadőrnőt, hegymászónőt, illetve tetoválóművészt. A találkozások során kiderül az is, milyen előítéletekkel kell megküzdeniük a mindennapok során.

„Szerintem ez a program azért tud igazán hiteles lenni, mert nemcsak a kamerák előtt, de a színfalak mögött is, az interjú forgatások és háttérstáb részéről is szinte csak nők vettek benne részt. A kisfilmeket például Cibulya Nikol rendezte” – meséli Ruisz Anita, a ŠKODA marketing menedzsere.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.09.11
Sorra döntögeti a pályarekordokat Koenigsegg Jesko Attack, a hiperautó ezúttal a legendás Laguna....
2024.09.11
Európa leghosszabb normál nyomtávú múzeumvasútja, a szentendrei Skanzen Vasút szeptember 15-én, a....
2024.09.11
Az új BMW X3 sportosabb és sokoldalúbb, mint valaha. A Sports Activity Vehicle negyedik....
2024.09.11
A fémek iránti növekvő kereslet vonzza a piaci spekulációt, ám az emiatt kialakuló buborékok....
2024.09.11
Lezárták az M5-ös autópálya Budapest felé vezető oldalát az M0-s autóút csomópontjának közelében,....
2024.09.11
- Parádés magyar produkciók és különleges külföldi gépek, drónok, helikopterek, vitorlázó,....
2024.09.11
Nézze meg a videót! ..
2024.09.11
A tervezettnél öt nappal korábban, már szerda délután - várhatóan 13 órakor - visszaadják a....
2024.09.11
A BRFK XVIII. Kerületi Rendőrkapitányság munkatársai 2024 harminchatodik hetében a  Gyömrői úton és....
2024.09.11
Az Ariel angol járműgyártó bemutatta könnyű terepjárójának, a Nomadnak az elektromos változatát,....