Toyota

Valóban halhatatlanná vált a Toyota

2017.05.04.

Az Amerikai Reklámszövetség a napokban beválasztotta a Toyotát a reklámipari hírességek csarnokába (Advertising Hall of Fame). Az autógyártó ezzel hivatalosan is az amerikai és a globális kultúra szerves részévé vált, és nem mellékesen az első külföldi autómárka, amelyet beválasztottak a hírességek csarnokába!

Procter & Gamble, The Coca-Cola Company, McDonald’s, The Walt Disney Company – ilyen és hasonló óriások, a globális gazdaság legnagyobb szereplői, a díj fennállásának nyolc évtizede alatt mindössze heten – kaptak bebocsátást eddig a reklámipari hírességek csarnokába, elnyerve ezzel az Amerikai Reklámszövetség (American Advertising Federation, AAF) legrangosabb elismerését. A „reklámipart átalakító, az észak-amerikai kultúra szerves részévé váló” vállalatok közé emelték idén nyolcadikként a Toyotát is.

A Toyota Tundra újszerű, 2012-es kampányától – amelyben a pickup elvontatta a 136 tonnás Endeavour űrsiklót –, a multikulturális közösségek felé nyitó, korukat megelőző projekteken át (mint amilyen az autóiknak előszeretettel becenevet adó, spanyol ajkú lakosságot megcélzó Mas Que un Auto’ / ’Több mint autó’ volt) több különleges kampányt is futatott a Toyota az elmúlt időszakban. A Mirai legutóbbi outdoor kampánya (amelyben az óriásplakátokat tartó konzolok a levegőt tisztítják) pedig egyenesen korszakalkotónak nevezhető.

Egészen a Prius hibrid és Mirai üzemanyagcellás modelleket hirdető, egyben a környezettudatos gondolkodást és a modern technológiákat is népszerűsítő kampányokig a Toyota újra és újra tanúbizonyságot tett és tesz a reklám és a marketing terén elfoglalt kreatív vezető szerepéről, miközben minden tevékenységével – legyen az hirdetés, autógyártás vagy jótékonykodás – az emberek javát igyekszik szolgálni, erősítve nemzetünk meghatározó értékeit: a sokszínűséget, a befogadó szemléletet és az előre tekintő gondolkodást” – hangsúlyozta a díj átadásakor James Edmund Datri, az AAF elnök-vezérigazgatója.

 

Az oldal fő támogatója

 

2022.01.24
Az elektromos autók hagyományos járművekénél magasabb javítási költségeire és ezért a teljes körű....
2022.01.24
Az ABB támogatásával készült jelentés rávilágít, hogy az autógyáraknak milyen kihívások elé kell....
2022.01.24
Horvátországban hétfőtől a legtöbb helyen fizetőssé válik az elektromosautó-töltés az autópályákon....
2022.01.24
A Volkswagen ID.4-et az USA-ban is régóta árulják. Most a VW ott is el akarja elindítani az....
2022.01.24
Hatvanöt magasan képzett mérnökkel még az idén elindul a legnagyobb orosz járműgyártó magyarországi....
2022.01.24
Kevés frusztrálóbb dolog van annál, mint egy forgalmi dugóban araszolni. Kinek a fejében ne fordult....
2022.01.24
Az újabb sebességmérési akció során ezúttal 158 autósról készített felvételt a traffipax – írta a....
2022.01.24
Igazi prémium funkcióval, mátrix LED fényszórókkal lép piacra az új generációs Peugeot 308. De mit....
2022.01.24
Amennyire sokrétűek alkalmazási lehetőségei praktikus pickupként, éppoly számosak az új Amarok....
2022.01.24
Minden korábbi szerbiai vasúti sebességet megdöntött az Újvidék és Belgrád között közlekedő....