Hogyan szűrjünk jól, ha csak a hirdetést látjuk?
Folytatást kapott a legendás idős hölgyes VW reklám.
A napokban kért meg édesapám, hogy segítsek neki meghirdetni a családi autót, mivel nekik már felesleges a méretes utastér, és elég lesz egy kisebb jármű is. Mivel soha nem dobom el magamtól az ilyen felkéréseket, boldogan vetettem alá egy kis wellnes...
Azt gondoltam értékeli a piac, ha őszintén hirdetsz használt autót. Nem.
A BMW aktívan promótálja az újjálesztett 8-as szériát. Bár az új modell csak jövő év elejétől rendelhető, néhány képet már közzétettek és német napilapokban óriási reklámokkal hívják fel a potenciális vásárlók figyelmét. Csak sajnos ahogy az Automobilwoche...
Zubcsics Kata, az Initiative Media Account menedzsere olyan média információkról beszélt, amelyek hasznosak egy vállalkozás mindennapjaira nézve. Külön kitérőt tett az autóipar és a gumiabroncs ágazat irányába.
- A Ford immár hivatalosan Guinness-világrekordernek számít a Legnagyobb Óriásplakát kategóriában, mivel a vállalat egy 5.265 négyzetméteres – azaz 20 teniszpályának megfelelő méretű – felületen reklámozza az új Ford EcoSport SUV-t a híres madridi Espana Building homlokzatán.
Toronymagasan a Volkswagen költi el a legtöbb pénzt autóinak reklámozására Németországban, ha azonban egy jármű értékesítésére vetítik ki a számokat, a Suzuki a csúcstartó - írja az automobilwoche.de
A Vaterán valóban minden kapható: hamarosan már villamosokra is bárki licitálhat az aukciós portálon. A hatályos rendelkezés szerint ugyanis a főváros kezelésében lévő 28 cég esetében a leselejtezett, 500.000 Ft értéket meghaladó ingóságok értékesítése csak nyilvános árverés útján történhet, a...
Az Amerikai Reklámszövetség a napokban beválasztotta a Toyotát a reklámipari hírességek csarnokába (Advertising Hall of Fame). Az autógyártó ezzel hivatalosan is az amerikai és a globális kultúra szerves részévé vált, és nem mellékesen az első külföldi autómárka, amelyet beválasztottak a...