személyi hír

Változások a Ford Magyarország managementjében

2023.05.16.

A Ford Magyarország ma bejelentette, hogy a Ford globális Ford+ Plan stratégiának megfelelően itthon is átszervezi működését. A Ford tovább folytatja globális autóipari tevékenységének átalakítását, felgyorsítva ultramodern, elektromos, hálózathoz kapcsolódó járműveinek fejlesztését és széles körű elterjesztését, mindeközben pedig fokozza a vállalat működési teljesítményét, és mérnöki és ipari képességeinek teljes kiaknázására törekszik.

A Ford+ terv lényege, hogy három különálló, de stratégiailag egymásra épülő autóipari üzletág - a Ford Blue és a Ford Model e és Ford Pro - megalakításával elősegítse a növekedést és az értékteremtést, és olyan helyzetbe hozva a Fordot, hogy felülmúlhatja a többi nagy múltú autógyártót és az elektromos járművek piacán jelentkező új vetélytársait is.

A globális átalakulást lekövetve a Ford Magyarország is átalakítja működését.

A Ford Blue és Model e üzletágak vezetésére Károly Róbertet, a Ford személyautókért felelős értékesítési igazgatóját kérte fel a management.

 „A Ford Model e a Ford innovációját és növekedését biztosító üzletágunk; a világ legjobb szoftver-, elektromos- és autóipari tehetségeiből álló csapata dolgozik azon, hogy hihetetlenül jó elektromos járműveket és digitális élményeket alkossanak a Ford-vásárlók új generációi számára. A Ford Blue küldetése, hogy még izgalmasabbá tegye a belsőégésű motoros autók üzletágát, megerősítse sikeres és ikonikus járműcsaládjainkat, és – hihetetlen szolgáltatások és élmények révén – tovább fokozza ügyfeleink lojalitását. A Ford Blue lényege, hogy az egy évszázad alatt összegyűlt ipari tudásunkat optimálisan hasznosítsuk a jövő építésében, olyan modelleket élményeket és szolgáltatásokat hozva el a magyar vásárlóknak, mint például az ikonikus Ranger és Raptor pickupokat, az európában idén debütáló Bronco és az örök kedvenc Mustang.” mondta el Károly Róbert a Ford Model e és Ford Blue üzletág magyarországi vezetője.

Károly Róbert

A jövőben a flotta ügyfelek és haszonjármű értékesítés teljeskörű managementjét a Ford Pro üzletág igazgatójaként Bagyó Dávid látja el.

A Ford Pro üzletág átfogó szolgáltatásokkal javítja az európai haszonjármű és flotta vásárlók produktivitását, szoftverekkel és digitális megoldásokkal segítve a járműflották munkáját.

Ford Pro bevezetése lépésváltást jelent az európai járműflották produktivitása terén, hiszen folyamatosan jelennek majd meg azok az innovatív, digitális megoldások, amelyek javítják a járműflották rendelkezésre állási idejét, és csökkentik az üzemeltetési költségeket.

Bagyó Dávid

A Ford Pro egyedülállónak számít a haszonjármű-szektorban, hiszen teljesen integrált, digitális megoldásokkal segít ügyfeleinek flottáik működtetésében, méghozzá páratlan kényelmet és hatékonyságot kínálva, akár dízel- vagy benzinmotoros autókat, akár tisztán elektromos hajtású modelleket üzemeltetnek – sőt még akkor is, ha nem Fordokat használnak.

„Magyarországon a Ford immár zsinórban tizenkettedik éve az első számú márka a haszongépjárművek piacán, és ez szilárd alapot biztosít a Ford Pro célkitűzéséhez. Flotta értékesítési és haszonjármű-csapatunk eddig is arra összpontosított, hogy segítsen felpörgetni ügyfeleink üzletmenetét, és a Ford Pro megjelenése új szintre emelte ezt a törekvésünket,” vélekedett Bagyó Dávid a Ford Pro magyarországi igazgatója.

“A Ford Pro nem pusztán a tisztán elektromos hajtású járművek új generációját kínálja majd, de velük együtt az iparág legjobb digitális szolgáltatásait flotta ügyfeleink számára, így vásárlóink a termelékenység és a növekedés új korszakára számíthatnak.”

A magyar és a cseh piac működését ügyvezető igazgatóként továbbra is Kővágó-Laky Andrea irányítja.

„A Ford+ terv a vállalat legnagyobb átalakulása azóta, hogy Henry Ford megkezdte a T-Model tömeggyártását. Lehetőséget biztosít a növekedésre és az értékteremtésre. Az itthon megalakuló új szervezetet is ennek a stratégiának a szellemében alakítottuk ki, hogy a Ford Blue és a Ford Model e és Ford Pro üzletágak segítségével hatékonyabban tudjuk kiszolgálni itthoni ügyfeleinket, és segítsük az ügyfelek felkészülését az elektromos jövőre.” – mondta el Kővágó-Laky Andrea.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.08
A klasszikusok átka, vagy dicsérete, hogy sok utánzójuk akad, olykor még az utánzókat is utánozzák....
2025.12.08
Maradna a kétéves vizsgáztatási ciklus a tíz évnél idősebb autóknál is - közölte az Építési és....
2025.12.08
Az Osztrák Posta Bécsben üzembe helyezte 6000. elektromos járművét, egy Fiat e-Scudót. A vállalat....
2025.12.08
A SEAT & CUPRA két belső előléptetést jelentett be, amelyek tovább erősítik a vállalat....
2025.12.08
A Magna elektromos autókat fog gyártani a kínai GAC gyártó számára grazi üzemében – ezt a gyártó....
2025.12.08
Biatorbágy közelében, Hegyeshalom felé nagy a torlódás - írja a Katasztrófavédelem. ..
2025.12.08
Ukrán oldalon fennálló áramszünet miatt szünetelt a határforgalom a nagyhódosi közúti....
2025.12.08
A pozsonyi rendőrség december 3-án, szerdán egy közlekedési szabályokból tartott elméleti vizsga....
2025.12.08
Közel 100 nappal első Forma–1-es futama előtt az Audi már ízelítőt adott abból, milyen lesz a márka....
2025.12.08
Magam sem gondoltam volna, de néhány apró kellemetlenségtől eltekintve meglepően gördülékenyen....