Continental
A Continental szerint a virtuális A-oszlop megszűntetheti az első látószögbeli holtteret. A járműbiztonság fokozása érdekében az első oszlopok megvastagodtak az évek során, csökkentve ezzel a vezető által belátható teret. Kanyarodás közben biztonságosabban belátható a környezet a virtuális A-oszloppal. A Jaguar-Land Rover csoport egyébként hasonló technológiát mutatott be néhány éve a 360 fokos, virtuális városi szélvédőre keresztelt projekt keretében.
A Continental kibővített ablakként tekint a kameraképet megjelenítő kijelzőkre. Ezzel egyidejűleg a vezető fejének fordulását lekövető belső kamera dinamikus perspektívát alkot a jármű környezetéről. A megoldással csökkenthető a kanyarodás közbeni jármű-jármű, jármű-gyalogos balesetek száma. A gyalogosok és a biciklisek biztonsága növekszik a sofőr által belátható tér növekedésével.