Első osztályú eredményeket ért el a legújabb Euro NCAP teszten az új Volkswagen Tayron, és megkapta a legmagasabb, ötcsillagos minősítést. Az eredmény hangsúlyozza az új modell kiemelkedő biztonsági felszereltségét, valamint a Volkswagen magas színvonalát. A „Biztonság mindenkinek” irányelv...
Az Euro NCAP nemrégiben tesztelte az Audi A6 legújabb, 2024-es generációját. Az Avant vagy Sportback változatban kapható nagyméretű családi autó ötcsillagos biztonsági minősítést kapott.
Az észak-amerikai közlekedésbiztonsági biztosító intézet, az IIHS 2025-re megszigorította átfogó járműbiztonsági tesztjeit. A pickupok népes mezőnyében egyetlen modell érte csak el a legmagasabb minősítést: a Toyota Tundra.
Kínai autó is van az Európában forgalmazott legbiztonságosabb személygépkocsik között, legalábbis erre a megállapításra jutott töréstesztekkel a kontinensen futó autók biztonságával foglalkozó Euro NCAP (European New Car Assessment Programme).
Az Audi A5 az A4 Limousine és az Avant helyébe lép, mivel a márka ezentúl páros számokkal a tisztán elektromos meghajtású modelleket, páratlan számokkal pedig a belső égésű motoros járműveket jelöli. Így az A4 lett az A5.
Maximális, ötcsillagos minősítést szerzett az Euro NCAP tesztsorozatán a Lexus LBX, a márka első városi típusa.
A Mazda új, hétüléses zászlóshajó SUV-je, a vadonatúj CX-80, maximális, ötcsillagos minősítést szerzett az Euro NCAP legfrissebb töréstesztjein. A modell kimagaslóan teljesített számos területen, a felnőtt utasvédelem terén 92%-os, a gyermek utasvédelem terén 88%-os, a veszélyeztetett...
Az MG új és népszerű HS SUV-ja – amelyet idén nyáron mutattak be – megszerezte az Euro NCAP lehető legmagasabb biztonsági minősítését. Az ötcsillagos értékelést az MG HS Comfort 1.5T modell kapta, amely mind a felnőtt, mind a gyermek utasok biztonságát vizsgáló teszteken kiemelkedően teljesített...
A Cupra márka mára már jól megalapozottan a SEAT visszafogottabb kínálatának sportos istállótársa – írja az Euro-NCAP, hozzátéve, hogy a karcsú új Tavascan persze nem csak divatos vonalú, hanem a biztonsági teszteken nyújtott teljesítménye is kimagasló.
Pocsék töréstesztet produkált a kínai „származású” olcsó crossover, a Chevrolet Groove. Olyannyira rossz volt, hogy a Latin NCAP vásárlásra sem ajánlja az autót.