Médiahack, pánikvásárlás, okoskodók, nyerészkedők. Ők a főszereplői az utóbbi hetekben kialakult készlethiánynak. Szomorú, de valahogy mégis azt érzem, hogy a kovid toalett papír betárazása után, most az Adblue lett a kulcsszó, és ezzel is ugyanaz történt. Elfogyott. Igaz, hogy ez a készlethiány...
Egymás után érik csapások a megrendíthetetlennek képzelt gépjármű-közlekedést. Most az AdBlue hiánya fenyeget autóbuszok, kamionok, személykocsik közlekedésének, illetve mezőgazdasági gépek munkájának ellehetetlenítésével. Tűnődjünk el, hogyan jutottunk ide, és miképp szabadulhatunk?...
A tömeges felvásárlások miatt korlátozza a dízelek károsanyag-kibocsátását csökkentő folyadék értékesítését a társaság - közölték az MTI-vel szerdán.
Cikksorozatunk következő részében az AdBlue kezelésével, felhasználásával kapcsolatos kérdéseket és válaszokat gyűjtöttük össze.
Az AdBlue megkerülhetetlenné vált az Euro 6-os károsanyag-kibocsátási normák bevezetésével. Cikksorozatunkban a felmerülő felhasználói kérdésekre gyűjtöttük a válaszokat.
Kisebb, de erősebb, modernebb dízelmotorjával próbáltuk az egykori Év Autója-díjas Peugeot 3008-at. A környezetnek jobb az SCR jelenléte, a tulajoknak kevésbé. Vajon tényleg egy kék lötty lehet a dízelek megmentője?
Miközben az AdBlue adalékanyag-befecskendezéssel dolgozó SCR rendszert számos modellsorozat összes dízelüzemű erőforrása megkapja, a részecskeszűrővel felszerelt benzinmotorok palettája még tovább bővül.
A hangoknak és a hangokból összetevődő zajoknak a diagnosztikai szerepét már nagyrészt kiveséztük az előző 2 részben, de még hátra vannak a hang terjedési sebességének a mérését kihasználó megoldások, melyek egyre több szerepet kapnak a járművekben.
Általában nem hangzik rosszul, ha ilyet kérdeznek tőlünk. Ha AdBlue-val kínálnak, talán hűtött finn vodkára is gondolhat az, aki nem olyan tájékozott, az italok és az autótechnika világában, mint e sorok olvasója. Valóban másról van szó! A dízelautóink egy része, a maiaik nagyobbik hányada,...
Korábban már olvashattak a Scania új vontatóinak egyik jól sikerült példányáról, hiszen akkor a középső, G fülkés, 450 lóerős Euro VI-os Streamline járművet próbálhattuk ki. Nem sokkal ez után érkezett meg a nagytestvér, az R fülkés, 490 lóerős változat.