A legtöbben csak egy letűnt kor formavilágának újabb leképződését látják majd benne. Csak az értheti, hogy miről szól a 3-as BMW, aki benne ül.
Alig néhány nap telt el a 3-as BMW felfrissített változatának bemutatása óta, máris befutott az Alpina változata, ami szedánként, kombiként, benzines vagy dízel hajtással is kombinálható, és mindenképp szörnyen dögös.
Csinos sportkombi a 330e Touring, de erőfitogtatás helyett takarékoskodásra ösztönöz. Ha kell, 292 lóerőt szabadít az szfaltra, ha viszont eleget töltjük elektronokkal, olcsón megússzuk a tankolását.
Az új BMW M3 a hétköznapok útjain és a zárt versenypályákon is extrém dinamikus vezetési élménnyel kecsegtet.
Hiába nőtt fel a 3-as BMW, mégis olyan inspiráló tudott maradni, mint az elődjei, még plug-in hibrid változatban is.
Az Alpinánál tudják jól, hogy csak egy vérbeli dízel tud őszintén belső sávot söpörni, ezért most a 3-as BMW gázolajosát gyúrták egy kicsit.
Az új BMW 330e limuzin sikeres piaci premierje után 2020 nyarán a BMW 330e Touring is megérkezik az utakra, majd mindkét modell BMW xDrive intelligens összkerékhajtással is elérhetővé válik.
Ritkán hallani olyan hírt, hogy 20 évvel ezelőtt gyártott autókat hív vissza egy autógyár, de a BMW régi hármasáról sem feledkezik meg, és arra kéri az érintett tulajokat, hogy azonnal álljanak le autóikkal.
Újabb generációkat boldogít a hármas legújabb változata. A ma még a tehetős üzletemberek céges autója hat-hét év múlva fiatal titánok nagy szerelme lesz. Kipróbáltuk a megújult hármast az észszerű, de sosem középszerű kétliteres dízelmotorral.
Hosszú múltra tekint vissza a BMW 3-as sorozata, és amíg mindenki az M3-ra csorgatja azt a bizonyost, addig volt néhány olyan speciális sportváltozat is, amikről kevesebbet lehetett hallani. Őket gyűjtöttük most össze.