Nem vicc, nem Photoshop, a Renault Kardian gyárilag lett egy átjelvényezett Dacia Sandero Stepway.
Mit tud egy autó a magyar utakon, amit nem sokkal leleplezése után máris egy gömbben állítottak ki, mert úgy néz ki, mint egy szobor? Nos, pont azt, amit várnánk.
Megannyi negatív kritika olvasása után, kíváncsi voltam az első benyomásaimra a Volkswagen új ID modellcsaládjával kapcsolatban. Sokkal árnyaltabb már a kép, mint korábban.
Életem első MG tesztjében igyekszem átfogó képet kapni és adni a piac legújabb megfizethető versenyzőjéről, ami páros kézzel húzhatja vissza a hazai autópiacot a realitás talajára.
Hosszú idő után végre megkapta félidős frissítését a Skoda Karoq, de az 1,5 TSI továbbra sem jó barátja a DSG-nek.
Teljesen leáldozott a gázolajosoknak? Mild hybriddel megtámogatott dízel BMW X1 tesztautóm nem erről mesélt.
Komolyabb távokat is képes villanyról megtenni az új full hibrid Vitara, és ehhez még csak a fűtést sem kellett letekerni vagy tojásokon lépkedni, mint az S-Cross esetében. Hóviharos Tátrában vallott nekünk a jelenlegi csúcs Vitara.
Lehetetlenül komfortos és egyedi autó lett a C5 X, de vajon lesz olyan, aki hajlandó 18 milliót kifizetni egy Citroënért?
Ideje elraktároznunk a fejünkben: az új Nissan Juke egy remek városi crossover lett – legyen benne akár hagyományos benzines vagy összetett hibrid hajtáslánc.
Ha nem tetszenek az oldschool VW-ek, akkor ez a te népautód.