Magas árral, átlag feletti dizájnnal, izgalmasan következetes arculattal, frissített villanymotorral és elfogadható hatótávval támadja a prémium szubkompakt ev kategóriát a DS 3. A folyamatosan zöldülő márka jó úton jár, a kérdés már csak az, lesz,...
A francia prémiummárka a kezdetektől együttműködik a Louvre Múzeummal, és elkötelezett a kultúra népszerűsítése mellett.
Elrajtolt a zsűri szezon: az Év Magyar Autója verseny szakmai zsűrije - Csordás Gábor, Gulyás Péter, László Ferenc, Miklós-Illés Kálmán és Biró Csongor - próbálta ki a...
A mulhouse-i Musée National de L’automobile - Collection Schlumpf „ Mozgásban Louis de Funès-szel” című kiállításán a DS Automobiles egy olyan karosszériadizájnnal állt elő, melyet a Fantomas visszatér című film repülő DS-e inspirált.
Ultradizájn, szépség és funkcionalitás.
A DS 7 ráncfelvarrása közben elveszítette a nevének egy részét, a kocsi immár nem Crossback, de ez is igen jól áll neki. Hibridnek viszont hibrid, 40-42 kilométert még az idei enyhe télben is ki lehetett hozni teljesen feltöltött akkumulátorából....
A DS márka a legtöbb autókategóriában jelen kíván lenni, a DS 4 a kompaktok között harcol az inkább a kényelemre és a prémium jellegre vevők kegyeiért. Ha ki akar tűnni a mezőnyből, akkor a DS 4 alkalmas a feladatra, igaz, az ára borsos.
A DS 9 varázslatos francia luxus limuzin. Pont olyan, amilyenre mindig is vágytam. Plug-in hibrid hajtása lehetne hatékonyabb, de amint rám kacsint gyémántpupilláival, máris olvadok és töltöm, tankolom, boldogan költöm rá a pénzt. És még elnök sem vagyok.
Igazi technológiai színházként mesélt a Citroën prémium almárkájának jelenlegi színvonaláról a DS 9 tesztautónk, amibe mindent beleraktak, amit csak lehetett – kivéve plusz egy villanymotort, de ezt nem is bántam.
Gyakran esnek át a gyártók a ló túloldalára, ha kijelzőkről van szó, és úgy tűnik, hogy ez nem csak a felhasználókat zavarhatja.