A Kia EV4 hivatalosan is bejutott a 2026-os Év Autója (COTY) díj döntőjébe. A 23 ország 60 zsűritagjából álló testület válogatása alapján az EV4 a 35 modellből álló hosszú listáról bekerült a hét döntős közé.
A Kia PV5 Cargo 693,38 kilométert tett meg egyetlen feltöltéssel, maximális terheléssel.
A KIA új, elektromos modell gyártását kezdte meg a szlovákiai Zsolnán, a tisztán elektromos EV4 gyártására az elmúlt év során 108 millió eurós beruházással készítette fel európai üzemét a dél-koreai autógyártó. A KIA Slovakia tájékoztatása szerint a C szegmensbe pozicionált EV4-ből évi 50 ezer...
„A webOS autós platform guruló élettérré varázsolja a Kia autóit” – írja közleményében az LG.
A Kia szemlátomást nagyon komolyan gondolja, hogy meghódítja a pickupok szegmensét. Tényleges szándékáról árulkodik az, hogy a most zajló Szöuli Autószalonon máris a közönség elé tárta az alig öt hónapja bemutatott első kisteherautója extrém továbbgondolt változatát.
A Kia bemutatta a nagyvilágnak az első pickupját, amely Kia Tasman névre hallgatni, és azzal a nemes céllal kelt életre, hogy versenybe szálljon a kategória nagyágyúival, a Ford Rangerrel és népes családjával, no meg a Toyota Hiluxszal.
A Kia EV3 a márka zászlóshajójaként ismert EV9 páratlanul fejlett műszaki megoldásait emeli át a kompakt, elektromos szabadidő-autók világába, így minden szempontból új mércét állít saját kategóriájában.
A Kia EV Day-en debütált az EV5 és két új tanulmánymodell. A Kia célja az “elektromos járművek forradalmának” vezetése, és ezzel a márka vezető szerepének biztosítása világszerte.
A Kia Európába hozza a Plug&Charge-ot. A szolgáltatás az EV9 bevezetésével érkezik a márka európai kínálatába, majd fokozatosan kiterjed a Kia teljes villanyautó kínálatára.
Új vezető, Pierre-Martin Bos igazgatói kinevezésével ad lökést a márka a speciális célra fejlesztett járművek (Purpose Built Vehicles: PBV) üzletágának.
