Az autóipari beszállítók előtt óriási kihívások állnak. Bizonyos esetekben teljesen újra fel kell találniuk magukat - méghozzá bizonytalan időkben. Hogyan lehetnek sikeresek?
A MAHLE Powertrain és a Clean Air Power szándéknyilatkozatot írt alá, hogy egyesítsék erőfeszítéseiket a nettó nulla szén-dioxid-kibocsátású belsőégésű motorok gyors és költséghatékony megoldásainak biztosítása érdekében.
A vállalat a legerősebb fotovoltaikus rendszerét csatlakoztatta a spanyolországi hálózathoz. A beszállító 2024-re az összes üzemében szén-dioxid-semleges termelést szeretne elérni.
A legtöbb létező belsőégésű motor gyújtásán javíthat, annak minden előnyével a Mahle újfajta előkamrás, fúvókás technológiája. Javulhat a fogyasztás, jöhetnek a lóerők. Utólagosan.
A Mahle Powertrain által vezetett konzorcium bemutatta a kombinált termikus- és villamosenergiával (CHP) működő motort. Az Advanced Research Projects Agency által támogatva fejlesztették ki a földgázmotort, amely a Mahle Jet Ignition előkamra gyújtástechnikájával rendelkezik.
Arany korszakukat élik a mild hibrid rendszerek, a zakatoló vonatra pedig most úgy tűnik, hogy a Mahle is felül, méghozzá egy meglehetően áthatóan kifejlesztett rendszerrel.
Az eddig még ritkasággal felérő vízbefecskendezést még tovább gondolták: az új szűrés révén egyszerű csapvízzel is utántölthető a rendszer, nincs szükség desztillált vízre.
A gyártócsarnokban gépjárművek légkondicionáló berendezéseihez gyártanak e-kompresszorokat, a sorozatgyártás jövőre indulhat.