Az Apple a világ legértékesebb márkája a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2023-es Global 500 ranglistáján, amelyen nagyot bukott a Tesla.
Az ügy alperese a kanadai Bombardier, aki Can-Am Defender néven forgalmazott világszerte egy ATV-t.
Mi lenne az a tevékenység vagy szolgáltatás, aminek egyetlen másodpercéért hajlandóak lennének kifizetni több mint harminc millió forintot? Ekkora összegért biztosan olyan élményt vár az ember, ami ezen a világon páratlan. Például egy reklámot.
Az első, kereskedelmi forgalomban eladott 2015-ös Ford Mustang Fastback 300 ezer dollárért, azaz mintegy 67 millió forintért kelt el: a bevételt a cukorbetegségek kutatóintézete, a JDRF kapja. Még drágább volt a Shelby GT500 modell által inspirált 1956-os Ford F-100.
A YouGov márkalistája szerint a 2013-as év legnépszerűbb márkája az Amazon volt, amelyet másodikként – és egyben egyetlen autógyártóként a 25-ös listán – rögtön a Ford követ.