Az utolsó manuális váltós Ferrari több, mint egy évtizede készült el.
Esküdöznek, hogy javítanak a beltér minőségén.
A VIP kisbuszok zászlóshajója.
A vállalat jó évet zárt, jár a jutalom a dolgozóknak.
Összetéveszthetetlen egyéniségként a hatajtós prémium kompakt nem csupán vezetési élményét, de funkcionalitását tekintve is vezéregyéniségként, extrém kvalitásokkal felvértezve érkezik meg az utakra.
Gondoskodott róla a BMW, hogy egy életre megjegyezzük a 4-es második generációját. Méretes veséi mögött egy könnyed és élménydús túrakupé lakozik.
Megkérik az árát a prémium kiegészítőknek, főleg, ha az egy olyan impozáns márkától származik, mint a Lamborghini. Nem kevésbé igaz ez az új fej- és fülhallgató szettjükre.
Hiába nőtt fel a 3-as BMW, mégis olyan inspiráló tudott maradni, mint az elődjei, még plug-in hibrid változatban is.
Nem csak az autógyártók számára nyit új kapukat a villanyautózás, de végre a beszállítók is elkezdték szabadjára engedni fantáziájukat. Most éppen a hangrendszerek újításaiba láthatunk bele mélyebben.