Vajon tényleg fabetétes oldalfallal és Hella lámpákkal érkeztek volna a legmenőbb X3 vagy X5 BMW-k negyven évvel ezelőtt?
Technológiai színház, monumentális nappali, térugró űrhajó a BMW iX, amit nehéz lenne bármihez is hasonlítani.
Filozófiájában ugyanazt tudja a BMW iX3, mint közvetlen versenytársa, a Mercedes-Benz EQC: egy teljes értékű kompakt prémium SUV – vagy ahogy a BMW nevezi SAV.
Vannak íratlan hierarchiák az autóiparban, ezért hiába egyeznek meg néha megszólalásig a hajtásláncok, az autók viselkedése valahogy mégis nagyon eltérő.
Hogy lehet ezt ennyire egyértelműen kijelenteni? Nos, amivel befedték, az a világ legsötétebb anyaga. A BMW pedig meglépte.
Mára nem téma, hogy a BMW X4 mennyivel szűkebb a kupés far miatt. Itt a második generáció, szóval van rá igény, ez nem vitás. Érdemesebb inkább arról beszélni, hogy mennyivel modernebb, minőségibb, és szexibb lett az új X4 M40i.
Több is van még ott, ahonnan ez jött – kérkedhetett volna akár így is a BMW az új X4 kapcsán, hiszen a meglepetés legalább olyan erősre és meggyőzőre sikeredett, mint az X1 és az X6 esetében. Az ellentábor tagjai pedig mondhatták volna, hogy nincs új a nap alatt. Lássuk csak, kinek van igaza!...