Hiába van már izgalmas, hátsókerék-hajtású padlólemeze a Mazdának, úgy tűnik, hogy klasszikus benzinvérű értelemben vett izgalmas kaszni egyelőre nem kerül rá.
Minden bizonnyal a jelenlegi kínálat legsokoldalúbb 4-es BMW-jét próbáltuk, aminek minden arca más, mégis mind szerethető.
Még csak március eleje van, de máris nálunk járt az év tesztautója. Honnan tudom ezt ennyire biztosan? Onnan, hogy az elődjét a mai napig emlegetjük, és ez még annál is jobb.
Méghozzá korábban született meg, mint a filmsztárrá lett sportkupé, de megbízhatóságuk hasonlóan gyatra volt.
Megosztó, hisz pont ez volt a cél, de el kell ismerni, hogy az új BMW M3/M4 párosnak pont ott sikerült fejlődnie, ahol az elvárt a modern sportautók világában.
Tudtad, hogy egy tengeri élőlényről lett elnevezve minden idők legmenőbb Opel sportkupéja, ami már fél évszázada van közöttünk?
Megállíthatatlanul szivárognak be a modern technológiai megoldások az autóipar világába, kezdve a 3D-nyomtatással, és folytatva a kiterjesztett valósággal.
Jól mutat a fotókon, pompa veszi körbe, néha még szórakoztat is, mégsem jó igazán semmiben. Pont, mint a celebek.
Nehéz eldönteni, hogy a felnije vagy a tudása menőbb, minden esetre itt az ABT RS7-ese, ami 3,4 másodperc alatt van 100-on, mindössze 1 másodperccel elmaradva a Huracántól.
Kívülről talán meg sem mondanánk elsőre, hogy valami alapvető fontosságú tényezőben eltér, pedig a Lamborghini Huracán EVO legújabb változata bizony csak hátul hajt, és ez számtalan változtatást igényelt az olaszoktól.