Vörös Csaba tollából most jelent meg Győr a titkosszolgálatok hálójában – a vagongyári MAN-program címmel egy érdekes és lebilincselő könyv, amely a kommunista idők rejtett titkait tárja fel. A szerzővel a győri bemutató után beszélgettünk.
Ha bárhol a győri közúti járműgyártásra terelődik a szó, mindenki azonnal a világ jelenlegi legnagyobb közúti motorgyártójára, az Audi Hungária Motor Kft.-re asszociál. Arról azonban nem szabad megfeledkeznünk, hogy Győr első, évi tízezernél több közúti motort előállító gyára az 1960-as évek...
Ha bárhol a győri közúti járműgyártásra terelődik a szó, mindenki azonnal a világ jelenlegi legnagyobb közúti motorgyártójára, az Audi Hungária Motor Kft.-re asszociál. Arról azonban nem szabad megfeledkeznünk, hogy városunk első, évi tízezernél több közúti motort előállító gyára az 1960-as évek...
Ha bárhol a győri közúti járműgyártásra terelődik a szó, mindenki azonnal a világ jelenlegi legnagyobb közúti motorgyártójára, az Audi Hungária Motor Kft.-re asszociál. Arról azonban nem szabad megfeledkeznünk, hogy Győr első, évi tízezernél több közúti motort előállító gyára az 1960-as évek...
Nem a jelen találmánya a külföldi munkaerő Magyarországra importálása. Már a szocialista időkben is létezett. Ebben egyik élenjáró volt a Rába Magyar Vagon- és Gépgyár egykori legendás vezérigazgatója, Horváth Ede, akit már életében vörös bárónak hívtak. Az 1990 előtti idők szakmunkásimportjáról...