autóbuszgyártás
Az evopro csoport célja innovatív magyar termékek megteremtése, amelyek nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi piacon is versenyképesek. Mészáros Csaba vezérigazgató az ázsiai piacot, mint kedvező üzleti teret emelte ki előadásában a 44. Autóbusz Szakértői Tanácskozáson. Hozzátette: a keleti nyitás jól működő stratégiai kulcs lehet a járműiparban, így a széles körű nemzetközi aktivitás mellett, az evopro az ázsiai üzleti teret is célba venné.
A vezérigazgató szerint a sikeres működéshez nem elég pusztán a hatékony piaci elhelyezkedés. Olyan termékek tervezése, gyártása szükséges, melyek nemcsak a világpiac igényeinek felelnek meg, hanem maradéktalanul innovatívak és egyben költséghatékonyak is. Ennek kiváló példája a társaság moduláris felépítésű, kompozit karosszériás, elektromos hajtású busza, melynek prototípusát a vállalat hamarosan bemutatja. A null-emissziós buszcsalád standard, egymáshoz építhető elemekből áll, energiatakarékos, környezetbarát és maradéktalanul költséghatékony. A moduláris felépítés ugyanis nemcsak innovatív, kreatív, praktikus külsőt, de költséghatékony gyártást is biztosít a busznak.
Az evopro működését végig kíséri, hogy a vállalatcsoport egy bizonyos busz típus fejlesztésére összpontosít. A vezérigazgató elmondása szerint a hatékony működés alapelve az összefogás, hiszen, a nagy gyártók mintájára, célszerűbb egyetlen megfelelő minőségű terméket gyártani, mintsem több hiányosat.
Mészáros Csaba az evopro versenyelőnyének fontos tényezőjét a következőkeppen fogalmazta meg: „Mi nem buszt, hanem rendszert adunk el. Az evopro ezért innovatív, újszerű és ezért nem hasonlítható össze más vállalattal. Ez az evopro igazi motorja.”