autóbuszgyártás

Ázsiai piacra menne az evopro

2013.11.28.

Nemzetközi sikerei mellett, nemcsak Magyarországot, hanem keletet is megcélozná az evopro csoport. A 44. Autóbusz Szakértői Tanácskozáson Mészáros Csaba, a vállalatcsoport vezérigazgatója az evopro piaci helyezkedése mellett más, a vállalt számára fontos stratégiai elemeket is szemléltetett.

Az evopro csoport célja innovatív magyar termékek megteremtése, amelyek nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi piacon is versenyképesek. Mészáros Csaba vezérigazgató az ázsiai piacot, mint kedvező üzleti teret emelte ki előadásában a 44. Autóbusz Szakértői Tanácskozáson. Hozzátette: a keleti nyitás jól működő stratégiai kulcs lehet a járműiparban, így a széles körű nemzetközi aktivitás mellett, az evopro az ázsiai üzleti teret is célba venné.

A vezérigazgató szerint a sikeres működéshez nem elég pusztán a hatékony piaci elhelyezkedés. Olyan termékek tervezése, gyártása szükséges, melyek nemcsak a világpiac igényeinek felelnek meg, hanem maradéktalanul innovatívak és egyben költséghatékonyak is. Ennek kiváló példája a társaság moduláris felépítésű, kompozit karosszériás, elektromos hajtású busza, melynek prototípusát a vállalat hamarosan bemutatja. A null-emissziós buszcsalád standard, egymáshoz építhető elemekből áll, energiatakarékos, környezetbarát és maradéktalanul költséghatékony. A moduláris felépítés ugyanis nemcsak innovatív, kreatív, praktikus külsőt, de költséghatékony gyártást is biztosít a busznak.

Az evopro működését végig kíséri, hogy a vállalatcsoport egy bizonyos busz típus fejlesztésére összpontosít. A vezérigazgató elmondása szerint a hatékony működés alapelve az összefogás, hiszen, a nagy gyártók mintájára, célszerűbb egyetlen megfelelő minőségű terméket gyártani, mintsem több hiányosat.

Mészáros Csaba az evopro versenyelőnyének fontos tényezőjét a következőkeppen fogalmazta meg: „Mi nem buszt, hanem rendszert adunk el. Az evopro ezért innovatív, újszerű és ezért nem hasonlítható össze más vállalattal. Ez az evopro igazi motorja.”

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.05
Az európai autóipar bealudt, majd elkezdte saját maga alatt vágni a fát. Az ilyen lépések eredménye....
2025.12.05
A két év múlva megvásárolható GR GT legalább 650 lóerős, V8-as ikerturbós benzinmotorra épülő....
2025.12.05
A Stellantis-csoporton belül működő Peugeot az elmúlt években több kihívással szembesült, de a....
2025.12.05
Hétfőtől elérhetőek lesznek a 2026-ra érvényes éves autópálya-matricák. 2025. december 8-tól a jövő....
2025.12.05
A napokban állt Föld körüli pályára a Széchenyi István Egyetem iker műholdja a Hunity kisműhold....
2025.12.05
A közúti közlekedés legfőbb témája, a halálos és személysérüléssel járó balesetek csökkentése.....
2025.12.05
Megpróbált meglépni a járőrök elől egy autós, aki ittasan ült volán mögé. Mint kiderült, ő maga is....
2025.12.05
Megérkezett a hazai márkakereskedésekbe az új Citroën C5 Aircross SUV. A 2026-os Év autója döntős....
2025.12.05
2026-ban az Audi egy igazán különleges jubileumot ünnepel: az öthengeres motor 50. évfordulóját. Ez....
2025.12.05
Tudta, hogy Bécsben már nem csak a templomban lehet beszélgetni egy lelki vezetővel? Toni Faber, a....