biztosítási piac

15 éves a CarGarantie Magyarország

2019.09.27.

1971-es alapítása óta a freiburgi speciális biztosító, a CarGarantie számos európai országban indított vállalkozásokat. Ezek közé tartozik Magyarország is: A CarGarantie bekapcsolódása a magyar piacra 2004-ben kezdődött és azóta folyamatosan fejlődik. Jelenleg 15 sikeres év van a CarGarantie Magyarország mögött.

Amikor a CarGarantie elindította a magyarországi üzleti vállalkozását, a vállalat már több évtizedes tapasztalatot tudott felmutatni a garancia- és javításiköltség-biztosítás, valamint a nemzetközi programok terén. A belépés egy új piacra mégis nagy kihívásokkal jár – kihívásokkal, amelyekkel a CarGarantie nem utolsósorban szerződéses partnerei bizalmának köszönhetően tudott megbirkózni.

Az első partneri kapcsolatot egy promóciós akció jelentette a Renault részére 2004-ben, azonban a CarGarantie Magyarország csak 2 évvel később jött igazán lendületbe. Az új autók számára kialakított Opel Garanciával egy nagy, átfogó garanciaprogram kezdődött, ami megszilárdította a CarGarantie helyzetét a magyar piacon. Ennek a programnak köszönhetően a CarGarantie még ma is sok partnerrel működik együtt.

Együttműködések és átszervezések

Rippel Ferenc

A következő évek során folyamatosan jöttek az új együttműködő partnerek, ezek között volt a BMW (a Premium Selection programmal), a Volvo (Garancia Plus) és a Mazda (Mandatory 3+2). A fordulópontot végül a 2011-es év jelentette: A CarGarantie Magyarország az átszervezések mellett ebben az évben kezdte meg együttműködését a Volvo-val a SELEKT-programban. Rippel Ferenc, aki ma a CarGarantie magyarországi értékesítési vezetőjeként felelős az importőrökért és a gyártókért, továbbá a CarGarantie partnereivel történő személyes kapcsolattartásért az ország keleti részén, személyesen részt vett az átszervezésben és az együttműködés kialakításában a Volvo-val.

Hűséges partneri kapcsolatok

Éveken át számos szerződéses partner maradt hűséges a CarGarantie-hoz, így az együttműködés még jobban kibontakozhatott, például az Opel, a Volvo és a Mazda esetében. Azonban újak is jöttek: a Harley-Davidson® és a BMW Motorrad szintén a CarGarantie-val való együttműködés mellett döntött, ahogy tette ezt sok nagy kereskedőcsoport is, például 2017-ben: ebben az évben kezdődött az együttműködés a Petrányi és az Iniciál nagycsoporttal. A Peugeot-val és a Citroën-nel a tehergépkocsi üzletágra kötött szerződés kezdete óta minden Peugeot- és Citroën-kereskedő a CarGarantie partnerei közé tartozik.

Rippel Ferenc, magyarországi értékesítési vezető:

„15 év hosszú idő és mi köszönetet mondunk minden magyarországi szerződéses partnerünknek, akiknek belénk vetett bizalma ezt egyáltalán lehetővé tette. Ez a 15 év azonban csak a kezdet: a CarGarantie Magyarország tovább fog növekedni, meg fogja szilárdítani a piaci pozícióját és természetesen partnerei rendelkezésére fog állni tanácsadással, akciókkal és következetesen optimalizált szolgáltatásokkal. Büszkék vagyunk az eddig elért eredményeinkre, és szilárd elhatározásunk, hogy partnereink bizalmát a következő 15 évben újra és újra megszolgáljuk.”

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.02.19
Remekül szerepelt az „auto motor und sport” szaklap megmérettetésén az Audi Q3 Sportback. ..
2020.02.19
Country zene, szívómotor és a nagy Amerika 9. rész. A cikksorozat utolsó részében összefoglaljuk....
2020.02.19
Tényleg ennyire elérhető távolságban lenne az önvezetés? A Bosch szerint igen, és ennek hangot is....
2020.02.19
Vladimir Khakhanov Oroszországból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu....
2020.02.19
A magyar kormány támogatásával 249 elektromos autót vásárolt az Állami Egészségügyi Ellátó Központ....
2020.02.19
Hat évtized után 2019 volt az első év, amikor nem vesztette életét közlekedési balesetben egyetlen....
2020.02.19
Nagyjából 55-60 százalékos készültségű a zalaegerszegi járműipari tesztpálya kivitelezése, év....
2020.02.19
Nagy-britanniai gyárainak kényszerű leállításától tart a legnagyobb brit autógyártó csoport, a....
2020.02.19
Az Austin-Morris pároson kívül még tucatnyi brit márka fordult meg a hazai piacon ..
2020.02.19
A Toyota kisautója még az idén ősszel új generációval debütál, amihez egy vadonatúj öntöltő hibrid....