BMW Group

4,7 másodperc alatt gyorsul százra az 5-ös csúcshibridje

2020.08.14.

Ötre nő az új BMW 5-ös sorozat plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellváltozatainak száma. Debütál az 545e xDrive limuzin.

A müncheni központú vállalatcsoport 2019 végéig több mint 500 000 darab hálózatról tölthető autót értékesített világszerte, ez a mutató pedig 2021 végéig az egymilliós határszámot is átlépi. A BMW 5-ös sorozat nagymértékben hozzájárul a múlt- és jövőbeli célok eléréséhez, hiszen például azzal, hogy plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellváltozatai mintegy 50 000 példányban találtak gazdára 2019-ben, az 5-ös BMW a BMW Group hálózatról tölthető portfóliójának legsikeresebb tagjává lépett elő. A BMW 5-ös sorozat modellpalettáján hamarosan ötféle plug-in hibrid hajtáslánc-technológia sorakozik.

A plug-in hibrid paletta csúcsán az új BMW 545e xDrive limuzin áll, amelyben egy 109 lóerő maximális teljesítményre képes elektromos motor és egy 286 lóerős TwinPower Turbo technológiával szerelt, soros hathengeres benzinmotor dolgozik. A rendszerteljesítmény 394 lóerő. A rendszer csúcs forgatónyomatéka 600 Nm, a modell végsebessége pedig 250 km/óra. Az új BMW 545e xDrive limuzin akár 140 km/órás sebességig is képes fenntartani a tisztán elektromos meghajtást. Az újdonság 4,7 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órás sebességre, amellyel az eddigi leggyorsabb hathengeres motorral szerelt plug-in hibrid BMW modellé emelkedik.

A modell nem csupán a belvárosi tisztán elektromos meghajtásra és a zéró emissziójú külvárosi ingázásokra képes, de még hosszabb távon is kimagasló menetkomfortot és menetteljesítményt garantál. Egyetlen feltöltéssel megtehető 54 – 57 kilométer tisztán elektromos hatótávolságával és 100 kilométerre vetített 2,1 – 2,4 liter átlagos üzemanyag-fogyasztásával az új BMW 545e xDrive limuzin a márka által fémjelzett vezetési élményt hosszú távú menetkomforttal és extrém hatékony energiafelhasználással egyesíti.

A BMW 5-ös sorozat legújabb plug-in hibrid modelljének hátsó üléssora alá egy 400V feszültségű lítium-ion akkumulátort építettek be a mérnökök, a csomagtér 410 liter térfogata így mindössze néhány literrel marad el a hagyományos hajtáslánc-technológiákkal szerelt 5-ös BMW-k csomagtér-térfogatától.

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.09.21
Nagyon élhető a magyarok kedvenc autója ..
2020.09.21
A karantén arra kényszerítette az amerikai egy részét, hogy a magánszférájukat az autójukban....
2020.09.21
Bak Zsolt Romániából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2020.09.21
Új tervet dolgoztak ki a szervezők a patinás svájci szakkiállítás megtartására. ..
2020.09.21
A helyi hatóságok engedélyezték, hogy viszonylag sok néző a helyszínen tekinthesse meg az október 9....
2020.09.21
Frontálisan ütközött két autó, sajnos a vétlen fél húzta a rövidebbet. Két ember életét vesztette. ..
2020.09.21
Hétfőn kezdődött és péntekig tart az idei közúti közlekedési környezetvédelmi akció - jelentette be....
2020.09.21
Cikksorozatunk első részeiben az 1/1990 (IX.29.) KHVM rendelet vesézzük ki, mivel ez szabályozza a....
2020.09.21
Az Audi Hungaria „Minőségi Táncművészetért” díjat adott át a Győri Balett magántáncosának, Guti....
2020.09.21
A magyar rendőrök a brit hatóságok által körözött gépjárművet foglaltak le a nagylaki....