Fiat 500
Ezek a fejlesztések megerősítik a modellcsalád (500L, 500L Trekking és 500L Living) sikereit – 2013-ban néhány hónap leforgása alatt kategóriájuk élére ugrottak az európai eladásokban; piaci részesedésük 17,2 százalék. Olaszországban kategóriája első számú modellje volt, 40,9 százalékos piaci részesedéssel, továbbá a legkeresettebb autónak bizonyult a közepes méretű, illetve dízelmotoros gépkocsik között.
Ha az ikonikus 500-as modell limitált kiadásai a 'divat' szinonimái, az 500L-é inkább a technológia világában keresendők. Ez a Fiat értelmezésében a kifinomult tartalom mellett egyszerű kezelhetőséget is feltételez, olyan megoldásokkal, amelyek egyszerűbbé és élvezetessé teszik a mindennapi életet. Kívülről kéttónusú szürke/fekete fényezéséről (matt vagy fényes) ismerhető fel; ezt piros és selyemfényű króm dekorelemek egészítik ki modern, városi hangvételben. Ugyanezzel a stílussal találkozhatunk a beltérben, a jellegzetes 'teljesen fekete' környezettől az új, pirossal szegett, fekete szövet-műbőr kárpitozásig.
Az új Fiat 500L Beats Edition és az új 120 lóerős motorváltozatok bevezetése kapcsán megújul az 500L modellcsalád. A racionalizált ajánlatban néhány fontos új termékjellemzővel (pl. a vadonatúj Velence-kék metálfényezéssel vagy az új szövet/bőr kárpitvariációkkal), továbbá olyan új, opciós csomagokkal találkozhatnak az ügyfelek, amelyek a lehető legtöbb előnyt biztosítják az 500-as család tagjai számára.
Az adott nemzeti piactól függően a 2014-es Fiat 500L széria három felszereltségi szinten (Pop, Pop Star és Lounge), az 500L Beats Edition limitált kiadásban, valamint az üzleti felhasználók számára kifejlesztett Business verzióban kapható. Mindezen felül számos opció, illetve tartozék létezik, amelyek kedvezményes áron, csomagba rendezve vásárolhatók meg.