Can-Am

AMTS 2016 – újdonságok a Jet Power Hungary standján

2016.03.20.

A reneszánszukat élő jet-ski újdonságokról, és a közlekedésben az igényes szubkultúrát képviselő Can-Am termékekről beszélgettünk Bóday Pállal, a járművek hazai képviseletének kommunikációs igazgatójával.

A rajongók ledöbbennek a Sea Doo masinák elmúlt tíz éve során végbement változásain – kezdte mondandóját a hivatalos importőr és márkaszerviz kommunikációs vezetője. A korábban nagyfogyasztású, kétütemű motorokkal szerelt és nehezen kezelhető bálnaként ismert jet-skik manapság már csak négyütemű motorokkal, kaliforniában elfogadott emissziós- és zajkibocsátási normákkal kaphatók és legfőbb erényük a megbízhatóság és az elérhető ár. A csúcsmodellek 300 lóerősek, két, vagy három személyesek és akár motorcsónak besorolással is vizsgáztathatók. A kemény magnak szánt modellek nyergében garantált az élmény, amit már csak az üzemóránkénti 6 literes fogyasztással lehet méginkább vonzóvá tenni, tette hozzá a cég képviselője.

Bóday Pál, a Jet Power Hungary kommikációs igazgatója

A hobbi és versenycélokra is használt SPARK modellek célcsoportja nagyban eltér az előzőtől. Az édes és sós vízi igénybevételre is alkalmas, 90 lóerős, négyütemű ROTAX blokkokkal operáló vizi járművek színes és tuningolható mivoltuknak köszönhetően egyre népszerűbbek hazánkban is.

A csúcsmodell - 1630 köbcentis, 300 lóerős Rotax motorral

A játékos és színes SPARK - két, vagy három személyes, univerzális jet-ski

A motorozás teljesen más dimenziójának úttörőjeként is ismert Can-Am Spyderek kapcsán pedig megtudtuk, hogy a túra modellelk mellett tavaly óta cafe racer kivitel is szerepel a hazai képviselet repertoárjában. A márka híveinek első találkozójára idén júniusban kerül sor Ausztriában, ahol ezernél is több résztvevőre számítanak a szervezők.

Can-Am F3 S Spec - a háromkerekű café racer

A négykerekű Can-Am-ek iránt élénkülő keresletről kaptunk riportot a beszélgetés során, valamint arról a fájó részletről, hogy sajnos még mindig csak hobbi célra vásárolják az egyébként munkagépként is tökéletesen használható járműveket hazánkban. Bóday úr szerint komoly szemléletváltásra lenne szükség e téren, ahhoz, hogy a mezőgazdaságban, vagy akár a katasztrófavédelemben is elterjedjenek a közúton és terepen is legálisan (rendszámmal) használható járművek.

Outlander 1000 Limited - 89 lóerős, 976 ccm-es Rotax blokkal

Végül, de nem utolsó sorban a Jet Power Hungary új projektjéről, az Envirude dílerhálózat kiépítéséről beszélgettünk. A jelenleg főként kétszereplős piacra szeretne az importőr cég belépni a tengerentúlon már 100 éves múlttal rendelkező, népszerű csónakmotor márkával. A cégalapító Ole Envirude egyébként a csónakmotorok Henry Fordjaként ismert az USA-ban, ugyanis ő az első és egyetlen gyártó és fejlesztő, aki csakis vízi járművek motorizációjával foglalkozik megalakulása óta.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.12
A nyolcszoros világbajnok 7,9 másodperccel előzte meg a Hyundai versenyzőjét, Ott Tänakot. ..
2024.05.12
A MÁV-Start a vakáció előtt már egy hónappal, május 13-tól az előszezoni menetrend szerint,....
2024.05.12
A kormány marad, de kecsesebb arcot kap és változik a fénytechnikája. ..
2024.05.12
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Így marad tiszta az autó. ..
2024.05.12
Úgy tűnik, hogy a Toyota Gazoo Racing zakatoló vonatán nincs fék, ugyanis kiterjedt sport- és....
2024.05.12
Hat jármű sérült a közlekedési balesetben a Róbert Károly körúton – írta a katasztrófavédelem. ..
2024.05.12
Az elektromos autók iránti kereslet közelmúltbeli csökkenése arra készteti az autógyártókat, hogy....
2024.05.12
Különleges pályázatot írt ki külső szakértők számára a Toyota kutatóintézete: jelentős támogatással....
2024.05.12
Élénk, sárga színű, a nagyobb méretű járművek holtterére figyelmeztető matricákat helyez ki....
2024.05.12
A Nissan bemutatta a Townstar Evalia változatát, ami egy élvonalbeli kombi autó, amely egyaránt....