AMTS percről-percre
A fekvőrendőrnél alig nagyobb szerkezeten elég csak áthajtani és azonnal egy sor információhoz juttatja nem csak a szakembert, hanem a gépkocsi tulajdonost is. A gép érzékelői először egy sor levegőfúvóka segítségével szabaddá teszi a futófelületi részt, ezután élesednek a lézernyalábok, amik pillanatok alatt elvégzik az abroncs vizsgálatát. A gép nem csak a profilmélységet állapítja meg, hanem a rendellenes kopásra vonatkozó információkat is szolgáltat, aminek alapján jól behatárolható, hogy adott esetben milyen futómű problémákkal állunk szemben.
Az így elvégezett analitika grafikájáról nemcsak tökéletes képet kaphat a vezető a gumiabroncsának állapotáról, hanem arról is tájékozódhat, hogy a futófelületi mélység milyen arányban van a fékezési egészen pontosan a megállási képesség hatékonyságával.
Érdemes tudni, hogy az abroncsártók többsége ennek gépnek a mérése alapján vizsgálja, bírálja el a garanciális problémákat. De nem ez a jéghegy csúcsa, hanem a szerkezet opciós tartozéka, amiben van futóművizsgáló is. Ez a vizsgálat is ugyanazon az áthajtásos technikán alapul, mint az abroncsellenőrzés, de ez esetben a program azt is megállapítja, hogy adott esetben milyen futóműbeállítási problémánk van.