disztribució

Castrol: az értékesítési struktúra változtatásával javítani kívánja a vevőszolgálat minőségét

2016.07.26.

A Castrol célja, hogy jelentősen fejlessze a vevőszolgálatot és több ügyfélhez érjen el Lengyelország, Csehország, Szlovákia és Magyarország területén azáltal, hogy az értékesítés optimalizálásával nagyobb, de kevesebb disztribútorral működik együtt.

Közép- és Kelet-Európa országcsoport, mely jelen értelmezésben Lengyelországot, Csehországot, Szlovákiát és Magyarországot jelenti, továbbra is fontos növekvő piac a Castrol számára. Az új rendszer következményeként a hivatalos disztribútorok szorosabban működnek együtt a Castrollal, hogy megerősítsék a kapcsolatot az ügyfelekkel, jobbá tegyék a vevőszolgálat minőségét és növeljék a piac lefedettségét.

“A fejlesztések eredményeként ügyfelek milliói jutnak hozzá a közkedvelt Castrol termékekhez. Ügyfeleinkkel karöltve tovább kívánjuk növelni a részesedésünket ezen a gyorsan növekvő piacon és szeretnénk megerősíteni helyünket a vezető kenőanyag cégek között”- mondta Mathias Buschbeck, Central Cluster Sales vezető.

“Kevesebb, de nagyobb Disztribútoroknak értékesítünk. Ezekkel az Ügyfelekkel szorosan együttműködünk, hogy létrehozzuk az új ‘Castrol eco-rendszert’, mely eszközöket, folyamatokat, oktatásokat és hozzáférést biztosít a termékpalettánkhoz és a szolgáltatásainkhoz.”- nyilatkozta Sławomir Radoń Közép-Kelet Európa értékesítési vezetője.

“A disztribútorok a vásárlók igényei és az egyes piacok jellegzetességei szerint kerültek kiválasztásra.”- mondta Ivo Lelkens Central Cluster Industrial Distributor Sales Director. “Olyan partnerekkel dolgozunk együtt, akik értéket adnak az ügyfeleknek, folyamatosan együttműködnek a vevőszolgálat fejlesztésében és mi ellátjuk őket azokkal az eszközökkel, mellyel ezeket az értékeket képviselni tudják.”

“Nagyratörő növekedési tervünk Közép- és Kelet-Európában az új piaci model bevezetésén alapszik. Ehhez társul a technológiailag élenjáró új termékeink bevezetése, együttműködés az autógyártókkal, kiemelkedő szponzor tevékenységünk és különböző rendezvények, melyek alátámasztják, hogy a Castrol a legjobb választás ezen az izgalmas piacon.” – foglalta össze Mathias Buschbeck.

Hivatalos Disztribútoraink a magyar piacon:

1.  Abroncs Kereskedőház Kft. - Autóipari kenőanyagok

2.  Autonet Import Magyarország Kft. - Autóipari kenőanyagok

3.  Bárdi Autó Zrt. - Autóipari kenőanyagok

4.  CIKS Kft. - Ipari kenőanyagok

5.  Inter Cars Hungária Kft. - Autóipari kenőanyagok

6.  LAVINA Szervíz Kft. - Autóipari kenőanyagok

7.  UNIX Autó Kft. - Autóipari kenőanyagok

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.03.28
Halálra gázolta egy kisbusz sofőrje Nagykálló térségében nyírbátori mérnökségünk kollégáját, Tibort....
2024.03.28
Károkozás (25%), türelmetlenség és akadályoztatás (23%), fizetős, vagy ingyenes (10%) - leginkább....
2024.03.28
Nem csak a gyorsan hajtó autósok, hanem a motorosok is nagy kockázatot vállalnak – írja a Kronen....
2024.03.28
Kedden tragikus kimenetelű közúti baleset történt, amely során egy BMW és egy Nissan ütközött....
2024.03.27
Új módszerrel küzdenek a gyorshajtók ellen Ausztriában: elkobozzák autójukat. Gondoljunk bele, hogy....
2024.03.27
- A Volkswagen-csoporthoz tartozó tömegmárkák (Core csoport) összesített árbevétele tavaly 21....
2024.03.27
- Országszerte nagy területen megerősödik a szél csütörtökön, és leginkább a Dunántúlon és az....
2024.03.27
A BMW 8400 eurós bónuszt fizet az alkalmazottaknak – írja az automobilwoche.de.   ..
2024.03.27
Érdemes megtervezni a húsvéti utazást - közölte a vasúttársaság szerdán az MTI-vel a közlekedési....
2024.03.27
A cikk a „bogárhátú korszakot” összeveti az autó fejlődésének kezdeti időszakával.  Elemzi a....