Continental
A 48 voltos rendszerű hibrid jármű két SCR katalizátorral és egy elektromosan fűthető, klasszikus katalizátorral ellátott. A dízelmotorok hatékonysága ezáltal ötvözhető az igen alacsony emissziós normákkal, amelyek még tovább fognak szigorodni az EU-ban. Vagyis a dízel-hibrid konstrukció már előre képes túlteljesíteni az előírásokat. A valós körülmények között a kezdetben Euro6b besorolású jármű NOx emissziója immáron 35 mg/km alatt marad, míg szén-dioxid kibocsátása 10 g/km-rel csökkent.
A Continental a benzines motorok számára is tartogat újításokat. A kipufogógáz utánkezelő rendszereknél itt kéttárcsás fűtést szerelnek a katalizátorba, vagyis a hidegindítást követően pár másodperc alatt máris az üzemi hőmérsékleten történik a kipufogógáz semlegesítése. A vállalat így megoldást kínál a jövő előírásainak teljesítésére a kényes nitrogén-oxid és részecskeszűrés összefüggésében is.