Világosan kell látni, miért ennyire olcsó egy hétszemélyes egyterű.
Hogy micsoda? Igen, jelen írásunkban egy picit megszidjuk a repülést, és megvizsgáljuk, milyen alternatívája neki a hosszú távon hatékony Diesel-technológia. Öveket becsatolni, felszállunk, illetve indulunk.
Továbbra is zavar van némelyek fejében a dízelmotor fronton. Oldalunk több cikkében is arra igyekszünk rávilágítani, hogy nincsen fekete vagy fehér, jó vagy rossz a meghajtás terén, egyszerűen a célnak leginkább megfelelőt kell választani ahhoz, hogy valóban csökkenteni tudjuk az ökológiai...
A közelmúltban történt benzinkúti fiaskó nyomán most megvizsgáljuk, mi történik, ha nem a megfelelő tüzelőanyagot kapja az autó.
A Volkswagen szerint az R33 BlueDiesel bioüzemanyag sikeres teszten van túl. Használata legalább 20%-kal alacsonyabb szén-dioxid emisszióval kecsegtet a hagyományos gázolajhoz képest.
A dízelbotrány óta először, idén novemberben nem csökkentek a dízel eladások a tavalyi év azonos időszakához képest. Ezen kívül is számos meglepetést tartogat az Automobilwoche elemzése.
A TU Wien egy olyan dízelmotort fejlesztett ki, amely 70%-ban képes etanolt használni működése során. A kettős üzemanyagellátású erőforrás emissziója így majdnem 40%-kal csökkent.
A Continental új tesztjárművet mutatott be Aachenben. A 48 V-os rendszerről táplálkozó dízel-hibrid nitrogén-oxid kibocsátása jelentősen lecsökkent.
A Mercedes nemrég mutatta be új motorját az OM656-os kódnévvel ellátva. Az egység a csillagos márka egy turbós, dupla megfúvásos, valaha volt legerősebb dízelmotorja, így büszke rá a stuttgarti fejlesztőcsapat.