Lexus

Csavart egyet legkisebb szabadidőjárművén a Lexus

2024.05.24.

Három európai digitális képzőművészt kért fel a Lexus, hogy teremtsen különleges világot a Lexus LBX köré. „A mindennapi nem mindennapi” kampányszlogen köré rendeződő alkotások elmossák a határvonalat a képzeletbeli és a tényleges között.

A virtuális világban rejlő lehetőségek évekkel ezelőtt megragadták a Lexus figyelmét. 2020-ban megteremtették azt a Lexus AR Play (kiterjesztett valóságú) funkciót, amellyel saját életkörnyezetünkbe helyezhetünk bele Lexus-modelleket, majd pár évre rá mesterséges intelligenciával ötvözte ezt a rendszert, lehetővé téve, hogy tetszőleges háttérrel jelenítsük meg a cég autóit.

A legújabb ötletet akár a fenti alkalmazások továbbfejlesztésének is tekinthetjük, ám azokkal ellentétben nem interaktív. A Lexus három vizuális alkotóművészt kért fel arra, hogy teremtsék meg azt a környezetet, amely a lehető legpontosabban kifejezi a Lexus LBX városi crossover jelmondatát: Everyday Extraordinary, azaz A mindennapi nem mindennapi. A svédországi Andreas Wannerstedt, a spanyolországi Ricardo Orts és az Egyesült Királyságban élő és alkotó Charlotte Taylor a számukra  ismerős műfajokat: a háromdimenziós grafika, az építészet, a videografika eszközeit alkalmazva varázslatos helyszíneket álmodtak a legkisebb Lexus köré.

Munkáikban a Lexus LBX két univerzum lakója: a képzelet álomvilágából érkezik, de a mi kézzel fogható valóságunkban van otthon. A városi crossover nem csak felfogásában, de ügyfélkörében is vadonatúj megközelítést képvisel a Lexus életében. Felszabadult, fiatalos értékrenddel bír, és bár céljai és eszközei egyaránt kívül helyezik az idősebb generációk – azaz a felsőbb kategóriás Lexus-modellek – komfortzónájából, pont ez teszi hitelessé és egyedülállóvá a piacon.

A grafikus alkotások a Lexus LBX átfogó pán-európai kampányának képezik a részét: ennek egy korábbi fázisában európai nagyvárosokban – Milánóban, Londonban, Madridban és Párizsban – jelent meg a városi crossover, varázslatosan átalakítva az egyébként teljesen hétköznapi helyszíneket. A kampányban prémiumélménnyé nemesedett a parkolóház, az utcai pékség és az autómosó, pusztán attól, hogy megjelent benne vagy előtte a Lexus LBX.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.06.16
Ötven vadonatúj csuklós dízelautóbuszból álló flotta érkezik jövőre a fővárosba. A modern,....
2024.06.16
A Monacói Nagydíjon leleplezett Purespeed Speedster a limitált szériás, exkluzív Mythos sorozat....
2024.06.16
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Gyógymód. ..
2024.06.16
A Legfelsőbb Bíróság új ítélete: a részegség „ránézésre” is megállapítható. ..
2024.06.16
Egy évvel a centenáriumi győzelem után a Ferrari megismételte a bravúrt a Le Mans-i 24 órás....
2024.06.16
Ambivalens érzéseket támaszt bennem használttesztünk mai főszereplője, hiszen még annyira fiatal,....
2024.06.16
Egy európai központú, globális piaci elemző szervezet összeállította a legjobb fiatal használt....
2024.06.16
Már csak egy hét és újra eljön a Múzeumok Éjszakája, június 22-én az ország számos pontján várják....
2024.06.16
Súlyos közlekedési baleset történt vasárnap kora délután az Országos Katasztrófavédelmi....
2024.06.16
A dél-karolinai Charleston melletti gyárban megkezdődött a Volvo új elektromos zászlóshajó SUV-ja....