Lexus

Csavart egyet legkisebb szabadidőjárművén a Lexus

2024.05.24.

Három európai digitális képzőművészt kért fel a Lexus, hogy teremtsen különleges világot a Lexus LBX köré. „A mindennapi nem mindennapi” kampányszlogen köré rendeződő alkotások elmossák a határvonalat a képzeletbeli és a tényleges között.

A virtuális világban rejlő lehetőségek évekkel ezelőtt megragadták a Lexus figyelmét. 2020-ban megteremtették azt a Lexus AR Play (kiterjesztett valóságú) funkciót, amellyel saját életkörnyezetünkbe helyezhetünk bele Lexus-modelleket, majd pár évre rá mesterséges intelligenciával ötvözte ezt a rendszert, lehetővé téve, hogy tetszőleges háttérrel jelenítsük meg a cég autóit.

A legújabb ötletet akár a fenti alkalmazások továbbfejlesztésének is tekinthetjük, ám azokkal ellentétben nem interaktív. A Lexus három vizuális alkotóművészt kért fel arra, hogy teremtsék meg azt a környezetet, amely a lehető legpontosabban kifejezi a Lexus LBX városi crossover jelmondatát: Everyday Extraordinary, azaz A mindennapi nem mindennapi. A svédországi Andreas Wannerstedt, a spanyolországi Ricardo Orts és az Egyesült Királyságban élő és alkotó Charlotte Taylor a számukra  ismerős műfajokat: a háromdimenziós grafika, az építészet, a videografika eszközeit alkalmazva varázslatos helyszíneket álmodtak a legkisebb Lexus köré.

Munkáikban a Lexus LBX két univerzum lakója: a képzelet álomvilágából érkezik, de a mi kézzel fogható valóságunkban van otthon. A városi crossover nem csak felfogásában, de ügyfélkörében is vadonatúj megközelítést képvisel a Lexus életében. Felszabadult, fiatalos értékrenddel bír, és bár céljai és eszközei egyaránt kívül helyezik az idősebb generációk – azaz a felsőbb kategóriás Lexus-modellek – komfortzónájából, pont ez teszi hitelessé és egyedülállóvá a piacon.

A grafikus alkotások a Lexus LBX átfogó pán-európai kampányának képezik a részét: ennek egy korábbi fázisában európai nagyvárosokban – Milánóban, Londonban, Madridban és Párizsban – jelent meg a városi crossover, varázslatosan átalakítva az egyébként teljesen hétköznapi helyszíneket. A kampányban prémiumélménnyé nemesedett a parkolóház, az utcai pékség és az autómosó, pusztán attól, hogy megjelent benne vagy előtte a Lexus LBX.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.07.13
Szöveges és térképes figyelmeztető előrejelzést adott ki Magyarország területére 2025. 07. 13.....
2025.07.12
Az 1970-es években az IKARUS a világ egyik legnagyobb autóbusz gyára volt. Történetéhez számos....
2025.07.12
A balesetek megelőzése érdekében 42 balatoni vasúti átjáróban készült el a figyelmeztető....
2025.07.12
Kifizetődőbb a Kínában sikeres modellek európaisítani és onnan importálni őket még az extra vám....
2025.07.12
A Szlovák Vasutak (ŽSR) alkalmazottai pénteken arról tájékoztattak, hogy a következő hetekben....
2025.07.12
Az Xpeng is ugyanolyan álmokat szöveget, mint jó néhány autógyártó Kínában: le akarja taszítani a....
2025.07.12
Informatikai rendszerprobléma merült fel 2025. július 12-én 11 óra 30 perctől a közúti....
2025.07.12
Immár hatodik alkalommal díjazták Családbarát Munkahely címmel a tatabányai Bridgestone-t. A „....
2025.07.12
A HUMDA Országos Ralibajnokság márkakupája a Peugeot Kupa, melyet a Peugeot magyarországi....
2025.07.12
Mi a közös a 37 fogú emberben, a világ leghosszabb orrában és egy 101 ütéses labdamenetben? Az,....